ik vind dat juist mooi net geen zwart maar ook niet heel bruin ik wil graag zo'n kleur maar ja ik zal wel een vos krijgen hier met 4 hoge witte benen en een brede bles haha hoop echt op een zwarte of bruine ik heb overigens een bruine gribaldi merrie met weinig aftekeningen dus ben benieuwd
Mijn Gribaldi, de moeder van Hisha, is zwart en heeft vier witte voetjes. Ik had me al helemaal voorbereid op een vos hengstenveulen (er is toch altijd 50%), maar ik ben heel tevreden met wat ik gekregen heb. 'k Zal voor je mee duimen
Op stal is vorige week een chique hengstveulen van charmeur uit een UB40 merrie geboren, nog niet echt mooie foto's maar zo hebben jullie toch een idee.
We kunnen wel een abonnement nemen, op het land lopen ook nog vier jaarlingen waarvan drie charmeurs, allemaal super mak en nuchter.
Mijn Charmeur merrie blijft. Zit weinig Charmeur in, absolute kopie van haar (mooie) moeder en gelukkig ook haar superbrave karakter, ben er heel wijs mee.
Ben toch naar een veulenkeuring met mijn Charmeur gegaan en hij heeft een eerste premie behaald. Heb ook besloten dat hij verkocht gaat worden.
Bedankt jvdberg en proficiat met de plaats op de veulenkeuring!
jaggie
Geplaatst: 21-07-13 23:32
Oh leuk een Charmeur-topic. Dan zal ik ons Charmeur veulen ook nog even voorstellen.
Ivy Blue Donja uit een ster, sport dr, ibop drs, prok merrie v. Obelisk.
Ze is nu nog bruin, maar onder deze vacht zie je al duidelijk een donkere vacht zitten, dus ik vermoed dat ze dezelfde kleur gaat krijgen als mams (donkerbruin). Onwijs leuk attent veulen, beweegt met veel souplesse en heeft een mooie bovenlijn (volgens de inspecteur vh kwpn). We zijn nog aan het twijfelen of we haar aanhouden of niet...
De merrie is dit jaar gedekt met Johnson (ze moet nog gescand worden op drachtigheid).
mijne is genomen voor de veiling van Deurne, werd vorige week donderdag geselecteerd en moest zaterdag voor de filmdag. WIj vertrokken van vrijdag op zaterdag op vakantie, dus kon om 1.30u eerst twee paarden vlechten om daarna op vakantie te vertrekken. Vrienden van ons waren zo lief om met moeder en zoon naar de filmdag in Brabant te gaan!
Hihih en ik verheug me op de mijne die nog moet komen. Nog een paar maandjes en dan is het al zover. Ik heb wel het plan om het veulen volgend jaar te verkopen. Moeilijk hoor afstand doen.
Als ik een vos met veel wit zou krjgen in merrie variant zou ik het van de daken schreeuwen van blijdschap. Echt,...ik Groningen zouden ze me kunnen horen.