Nakomelingen van Florencio!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

romygic

Re: Nakomelingen van Florencio!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 18:40

Wat een rust hier, vind het wel jammeer dat die clinic zo ver weg is. Anders had ik ook graag mee gedaan. ;( Nog Mensen op concours geweest?? Ik ben vandaag naar Den Ham geweest, had 199 en 198 1ste en 3de en beste combinatie over 2 proeven :) Weer super trots op mijn knollie!

AJM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 13:33

@romygic Jammer dat het te ver weg is. Je mag zeker trots zijn! Gefeliciteerd met je mooie punten :)

Janniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 14:17

Gefeliciteerd romygic, dat zijn weer mooie punten! Moet je nu over na de M2? (ik zie nl dat je nu 33 winstpunten hebt ) Ach met iederekeer zulke punten in de M1 zal de M2 geen enkel probleem opleveren, lijkt me. :D

Fleur_BC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 19:10

romygic schreef:
Wat een rust hier, vind het wel jammeer dat die clinic zo ver weg is. Anders had ik ook graag mee gedaan. ;( Nog Mensen op concours geweest?? Ik ben vandaag naar Den Ham geweest, had 199 en 198 1ste en 3de en beste combinatie over 2 proeven :) Weer super trots op mijn knollie!

Kom ook gezellig die ene keer dat je het zusje ziet en die ene dag! gezellig tog! ik ga ook zien onze paardjes elkaar!!

romygic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 22:18

Sorry Fleur maar het is mij echt te ver, denk dat ik er bijna 2,5 uur over doe. Hoe is het met jouw paardje?? Al even niks gehoord? Janniek klopt, ik had er voor dit weekend nog 29 dus dacht ga nog lekker een keer M1, vind het verschil M1 en M2 wel erg groot dus ik moet nog ff hard oefenen :P Zijn er nog meer mensen op concours geweest het weekend?

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 08:48

Leuk dat het helemaal goed komt met de clinic :D
had je eigenlijk nog iets van Emmelie gehoord Karen? of het haar ook uit komt de 21ste?

Ik ben gisteren voor het eerst L2 gestart!!!
eerste proef ging echt voor geen meter, hij was met losrijden erg fijn maar in de proef kwam hij echt niet meer vooruit, de jury riep mij na de proef nog bij zich en zei dat ik hem nu onderhand toch echt een shop onder zijn hol moet geven omdat ik nu allemaal lage punten kreeg omdat hij inkakt, en als ik hem een keer goed aanpak komt het goed zei hij. hij vondt het heel jammer want hij zei: je hebt en een leuk paard en hij kan echt goed stappen maar het is jammer dat hij zo gaat lopen sukkelen.

Ik dus redelijk boos op paard en moest nog 5 minuten wachten voor mijn 2e proef, dus hop naar losrij terrein en hem daar even flink aangepakt, en het heeft wel geholpen maar nog niet geweldig, ik denk dat ik het een keer in de proef moet doen (maarja zodra er een jury zit durf ik het niet meer :o)

uiteindelijk was ik de eerste proef 6e (laatste dus :P) met 161, en de 2e proef was ik eerste met 184 :D dus we zijn officieel L2 met 1 winstpunt :D

Fleur_BC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 22:08

romygic schreef:
Sorry Fleur maar het is mij echt te ver, denk dat ik er bijna 2,5 uur over doe. Hoe is het met jouw paardje?? Al even niks gehoord? Janniek klopt, ik had er voor dit weekend nog 29 dus dacht ga nog lekker een keer M1, vind het verschil M1 en M2 wel erg groot dus ik moet nog ff hard oefenen :P Zijn er nog meer mensen op concours geweest het weekend?

Ach die ene keer! voor je t weet ben je er! het is maar een dagje! met cathy gaat het super ik ga l2 met dr starten

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 08:56

Ik kreeg gisteren avond je mailtje Karen, maar ik ben het volledig met je eens dat ik het een beetje raar vind dat het nu ineens 45 euo moet kosten.
ik hoop dat je snel antwoord krijgt!

romygic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 18:23

Wat is het hier weer stil?? Nog mensen concours gehad?? Gaat het allemaal een beetje lukken met die clinic? Ondanks dat ik niet mee doe ben ik best nieuwsgierig.. Jullie gaan wel foto's maken toch? Ik ben vandaag met mijn knollie naar Kootwijk geweest, naar het NK voor het verenigingskampioenschap. We zijn 6de geworden en ondanks dat mijn knollie niet fijn aanvoelde had ik toch 202 punten :)

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 11:38

Gefeliciteerd Romygic! Wat leuk dat jullie daar aan mee deden! :D

Ik heb even concourstop :P.. moet nog steeds nieuwe gaan schrijven!
Afgelopen donderdag weer les gehad en ze deed het echt super, stappen doet ze altijd al goed, draf stukken gingen echt lekker, wijken en schouderbinnenwaards zitten er al goed in nu, appyement begint ze zelfs al te lopen en travers, maar goed dat hoeft ze nog lang niet te kennen. Galop was beetje gespannen moet aan gewerkt worden :)

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 14:34

Gefeliciteerd Romygic!
Ik heb gisteren een wedstrijd gehad.
Was ik aan het inrijden, stond mijn lesgever Aat van Essen aan de kant, dus nog even 10 minuten les gehad :p en wat tips enzo gekregen..
Nou de proeven gingen wel fijn, vooral de eerste, achterwaarts ging niet goed zoals gewoonlijk...
De punten vielen heel erg tegen.. had 188 en 180.. Aat zei dat ik wel tegen de 200 aan zat.. maja je weet het nooit he ;) Maar ben wel tevreden, en het is ook wel handig dat hij is gaan kijken!

Janniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 16:41

Gefeliciteer romygic en xsander!
Ik ben vandaag op concours geweest. Door de regen (en ik als laatste moest starten) was de ring niet zo fijn meer te rijden. Ze was in de proef niet vooruit te branden. We hadden 178 en 186 punten, maar ik baal wel dat ik haar niet beter aan de hulpen kon krijgen. Ben de laatste tijd echt bezig om haar scherper te maken en thuis lukt dat best aardig, maar ja...... nu op concours ook nog.

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 16:53

Gefeliciteerd Romygic en Xsander natuurlijk ook.
Janniek jij ook gefeliciteerd, dat probleem heb ik dus ook dat hij thuis nu best goed aan mijn been maar in de ring is het verschrikkelijk. toch wel eer een winstpuntje erbij :D

ik mag komende zondag weer!

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 17:14

Dat heb ik dus ook Janniek! Ik was trouwens ook nog 5e van de 19 :)

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 17:44

Lady_melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 10:39

Hallo allemaal!
Ik heb mij hier pas 1 keer eerder gemeld, maar ik wil even mijn lieve Ceder aan jullie laten zien!
Zaterdag hebben wij onze tweede wedstrijd gehad en we zijn 2e geworden met 190 punten.
Commentaar was dat hij iets te ver achter de loodlijn loopt, maar de jury vond het een mooie combinatie en wij komen er wel stond erop. Ben erg trots of mijn Flo!
Ik weet niet hoe ik foto's moet plaatsen dus hier komt de link:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-6IBW4JYZ.jpg

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 16:59

Wat een leuke!! Ik houd wel van een vos met een bles en witte benen ;)
zeker familie.. wat zit er aan moeders kant achter?

Lady_melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 17:15

Hij is ook precies wat ik zocht. Ik heb altijd gezegt: Ik wil een vos met 4 witte benen en een bles:P haha
Het is een Florencio x Houston. Heb jij ook een vos met 4 witten benen?

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 19:02

leuk paardje hoor Lady_melissa :D

morgen komt er bij ons op stal als het goed is iemand foto's maken, denk dat ik dan maar mijn groene setje opdoe!

Janniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 22:04

Leuk paardje Lady_melissa! Ik heb ook een vos, maar dan met 3 witte benen :D
EL4a1990 Leuke foto's... nog lekker nat geworden ;) Ik hoop dat je morgen beter weer hebr bij het maken van de foto's.

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 22:06

Lady_melissa schreef:
Hij is ook precies wat ik zocht. Ik heb altijd gezegt: Ik wil een vos met 4 witte benen en een bles:P haha
Het is een Florencio x Houston. Heb jij ook een vos met 4 witten benen?

Ja heb ik :D
Alles afgezocht of ik er nog een foto van had in het topic maar die zijn allemaal verwijderd omdat ik mijn hyves verwijderd heb haha..
deze kon ik nog vinden alweer van een paar maandjes terug :) http://b-focus.eu/index.php/portfolio/image?format=raw&type=orig&id=2098

Lady_melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 22:17

Kaaaren: Oee wat een knapperd! Wat zit er achter moeders?
Hoe is ze verder qua karakter? Ze zeggen dat vos merries zo lastig zijn, toch?
Doet ze het goed op wedstrijd?

Lady_melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 22:32

Janniek schreef:
EL4a1990 Leuke foto's... nog lekker nat geworden ;) Ik hoop dat je morgen beter weer hebr bij het maken van de foto's.

Foto :D ?

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 23:16

Lady_melissa schreef:
Kaaaren: Oee wat een knapperd! Wat zit er achter moeders?
Hoe is ze verder qua karakter? Ze zeggen dat vos merries zo lastig zijn, toch?
Doet ze het goed op wedstrijd?

Haha daarom vroeg ik het ook aan jou dacht miss is het wel familie ;)
maar er zit bij moeders Osmium achter. Ze is zeker niet lastig!
Ze weet wel heel goed aan te geven wat ze wel en niet wil haha, lijkt soms echt alsof ze je 'verstaat'
Maar echt een gouden karakter heel lief en wil heel graag werken. Doet alles voor suikerklontjes :Y)

De B was ze zo door :)
Heb net weer even ingeschreven voor onze eerste wedstrijdjes in de L1 :)
15 okt de eerste dus binnenkort maar eens ergens binnen gaan oefenen want rij altijd buiten.

Janniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 07:13

Lady_melissa schreef:
Janniek schreef:

Foto :D ?

Op pagina 38 in dit topic staat nog een foto van haar :D