Nakomelingen van Zhivago (Krack C x Jazz)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mychamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 17:07

EL4a1990

Re: Nakomelingen van Zhivago (Krack C x Jazz)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 17:35

Wauw gaaf hoor, daar kun je zeker trots op zijn!

Frenka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-14 08:15

dat doet Gio allemaal super netjes. Lekker rustig mee verder werken.

Bedankt voor de complimenten. Ik ben ook blij met mn dame :D

deCent

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 12:38

Wow, wat leuk al die updates! En wat is die Gio gaaf geworden!!

mychamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 18:49

Ons Gio is verkocht! Hij gaat naar Friesland ;( Oftewel, een heel eind rijden om eens te gaan kijken. Maar goed, de mensen die hem gekocht hebben zijn echt fantastisch, het klikte erg goed en ze kon zo opstappen en wegrijden. Dat was echt heel prettig om te zien! Ze is ook een bokker, dus wie weet komen we ons Gio zo nu en dan nog eens tegen!

Hij is gisteren gecastreerd en gekeurd, allemaal prima gegaan! Castreren had ik zelf wat meer moeite mee, zo zielig :( Maar zeer begrijpelijk als hij de sport in moet uiteindelijk.

Nog wat foto's van mijn knappe vent! Ik zal hem echt gaan missen, het is zo'n geweldig paard. Ik ben maandag zelfs een stukje naar buiten gereden en dat doet hij ook prima :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Frenka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-14 08:30

Hele mooie foto's. Dubbele gevoelens bij de verkoop, maar wel fijn dat je een goed gevoel hebt bij de nieuwe eigenaren.

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 17:30

Wat jammer dat hij weg moet.. maar wel fijn dat je een goed gevoel hebt bij de mensen die hem hebben gekocht!

Mijn Zhivago is een beetje een dominante Miep aan het worden.... Nu met wat hulp van vriendin er doorheen aan het rijden en hopen dat het snel beter gaat! Had gewoon helemaal geen zin meer om te rijden.

mychamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 18:07

Oh dat is erg lastig als ze het gaan proberen zeg! Wat doet ze?

Ik vind het ook echt jammer dat hij weggaat, maar het is gewoon niet mooi als ik er op zit. Voor mij is hij te klein. Ik verwacht zeker dat hij nog gaat groeien, vooral na zijn castratie, maar dan nog blijft hij aan de kleine kant voor mij. Daarnaast heb ik mijn valdez die wel enorm is, en wat eigenlijk net zo'n fijn paard is.

Maar in eerste instantie was hij gekocht om te blijven, had wel gehoopt en ook zeker gedacht dat hij richting de 1.70 ging, als jaarling was hij echt enorm!

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 19:48

Pff ze is zo stug de laatste tijd, en als je dan een beetje door wil buigen naar een kant gaat ze bokken!
Maar vandaag redelijk kunnen rijden..

Hoe groot was hij nu dan mychamp?

Frenka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-14 09:47

El4; is ze aan het groeien? Misschien wat last van dr lijf?
Mychamp; heb je die 3 paarden uit je onderschrift allemaal nog te rijden? Soms moet je nu eenmaal keuzes maken

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 23:40

Wat een aparte kleur mychamp.. en wat leuk dat hij naar Friesland komt, misschien kom ik hem dan wel een keer tegen. Alleen Friesland is groot dus in welke buurt heb je hem verkocht? Verder niet zo heel goed bijgelezen sorry daarvoor. Eclips doet het ook goed is 1.75m en heeft zijn eerste wedstrijd gehad en was eerste en tweede en vier winstpunten en ook erg braaf dat was ook wel heel fijn. Ik heb hem niet zelf gestart hoor.

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 11:24

Wat netjes Kajanus voor de eerste wedstrijd!

Vandaag zadel na laten kijken en is weer aangepast (hoe hopelijk nog maar een maandje te wachten op mijn nieuwe zadel) daarna even gereden en zat al veel fijner. Dus misschien toch weer een zadel wat niet helemaal goed heeft gelegen mijn paard is wat dat betreft echt zo gevoelig!

mychamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 20:10

Ik rijd inderdaad alle drie de paarden in mijn onderschrift Frenka, dus heb het daarbij ook nog erg druk. En als ons Gio niet zo klein was geweest had ik waarschijnlijk wel andere keuzes gemaakt.

Ben wel benieuwd naar hoe die van jou is uitgegroeid Kajanus. Ons Gio gaat naar Idaerd.

El4a een zadel kan ooit flink in de weg zitten. Hoop dat je er nu in ieder geval beter uitkomt!

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 07:27

Heb een half jaar geleden al flinke zadelproblemen gehad, waar ik nog iedere dag last van heb!

Vanavond weer les dus hopen dat het dan een stuk beter gaat.

GerenGer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 11:55

Hallo! Misschien leuk om in dit topic te reageren, want wij hebben Gio van mychamp gekocht! Vorige week zaterdag hebben wij hem opgehaald, en inmiddels staat hij hier alweer een week. Het was een behoorlijk eind rijden van Noord-Brabant naar Friesland, maar de hele reis heeft hij geen stap verzet!

Bij ons in het land. Hij kan mooi samen met de pony's in het land staan. Dat gaat super goed!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Misschien leuk om even te laten zien. De eerste keer dat hij bij de pony's in het land kwam!
http://www.youtube.com/watch?v=3kjRARI7P8M

En in zijn box :)
Afbeelding

Dit was gisteravond, de tweede keer dat ik erop zat thuis. Zondag gaan we weer met hem bezig.
Afbeelding

mychamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 13:38

Knappe kerel! Erg fijn dat hij het zo goed doet allemaal!! <3

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 20:11

Wat leuk dat Gio bij een bokker terecht is gekomen :)

Wat fijn dat hij de hele reis zo braaf stil heeft gestaan, heel veel plezier met hem!!!

Frenka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-14 10:58

Gerenger; heel veel geluk met Gio, zou leuk zijn als we hem hier toch kunnen blijven volgen
Kajanus; Eclipse heeft zn debuut ook gehad lees ik, top gedaan
El4; hopelijk zijn de zadelproblemen verholpen

Hier weer terug van een weekje vakantie. Ella heeft ook lekker een weekje vrij gehad en pak ik nu weer op.

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 19:32

mychamp schreef:
Ben wel benieuwd naar hoe die van jou is uitgegroeid Kajanus. Ons Gio gaat naar Idaerd.

Bedoel je waar hij in de opfok is geweest?
In de zomer stond hij in een superhengstenwei bij ons in de buurt en in de winter hadden we hem thuis, het was niet een supergroot veulen maar hij groeide eigenlijk al snel de hoogte in.
En nu mag hij echt wel even stoppen met groeien.

Gefeliciteerd met je aankoop Gerenger!

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 20:28

Frenka: het zadelprobleem opzich is al sinds mei verholpen, helaas is ze met het te krappe zadel erg met haar hoofd gaan schudden en doet ze dit nu dus nog steeds (al wel een heel stuk minder gelukkig). Ik rijd nu sinds een tijdje met martingaal en dat is gelukkig goed te doen.

GerenGer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 18:05

Dankjulliewel!! Het gaat erg goed met Gio! We zijn nu zo'n 3x per week even met hem bezig. Hij pakt alles ontzettend goed op.

Afbeelding

EL4a1990, wat vervelend! Hopelijk wordt het straks beter.

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 16:15

Wat ziet Gio er goed uit :)

Pff ik word niet goed van die zadels, nieuwe zaden eindelijk binnen 3x mee gereden zadel toch niet goed :( gelukkig ligt het leenzadel wel goed dus voorlopig daar nog maar mee rijden!

Frenka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-14 16:35

Gerenger; dat ziet er al fijn uit. Wel nog een echte puppy die Gio.
El4; wat voor nieuw zadel heb je? Is dit speciaal aangemeten?
Ik ben ook een beetje aan het rondkijken voor een nieuw zadel, maar vind het behoorlijk lastig. Gelukkig past mijn huidge zadel nog, dus heb niet heel veel haast.

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 09:07

Ik had helaas wel haast, maar ik heb een Custom besteld erg fijne zadels en helemaal aangemeten helaas is er ergens iets fout gegaan met meten dus ligt het zadel niet helemaal lekker, gelukkig wel top service dus word het allemaal goed geregeld! Enige nadeel dat het wachten nu weer opnieuw kan beginnen!

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 14:47

Tof dat Gio het zo goed doet!