Gaaf gefeliciteerd! Ik had van het weekend weer wedstrijd (voor het eerst op een andere stal), kon niet meer slikken van de zenuwen maar oooooh wat deed m'n merrie het goed! 2 Puntjes gereden en op een halve punt na helaas geen 3 winstpunten.
Hij wilde echt niet los laten xD, was jij aan het praten tijdens het filmpje? Ik was vrijdag naar Jumping geweest om de Grand Prix te bekijken, en vond dat er ten eerste heel veel verschil was tussen de punten van de jury en het publiek en ik vond de punten geheel onterecht die de eerste plaats had.
The duchess , ja klopt ik was ook vrijdag .. ik vond dat HP had moeten winnen , Isabelle is natuurlijk goed maar ze had wel wat fouten .. en vond het geen top proef van haar .
Qleke
Geplaatst: 29-01-17 21:11
Haha Moniek leuke filmpjes! [***] kan nooit los in de winter helaas altijd aan de longe als hij eens mag "spelen".. Wanneer heb je jouw belangrijke wedstrijd? Heb er over gelezen denk ik, was toch niet vandaag he?
Qleke
Geplaatst: 29-01-17 21:13
Ja Isabelle wel goed bezig he, zie ze vaak langskomen op clipmyhorse de rest laten ze niet vaak zien.. Heel elegant paard vind ik! Maar had ze nu zoveel fouten in de 2ers? Of was dat van enkele wedstrijden geleden?
GRappige filmpjes !! zo lekker dat ze zich zo kunnen vermaken Ik heb er verder niks van mee gekregen van de grand prix dus kan daar niet over mee praten haha
Gister hebben de paardjes voor de 3e x weer na 3 weken ivm weer voor de koets gelopen gewoon alleen over straat en beetje draf werk Gister mocht ik dus mee was nog best frips op de koets. Maar erg leuk om de mannen zo ook een x aan het werk te zien. Zoo braaf met intuigen en aftuigen!
Heb ook niks mee gekregen van al het paarden geweld... moest werken en me eigen paard doen
Als er iemand zin heeft in een rodeo ritje hoor ik het graag fancy is momenteel echt heel erg druk. Zag me leven gister bijna aan me voorbij gaan toen ik even dacht in de buitenbak te gaan rijden. Na 1.5 uur was ze nog niet rustig... Dus nog maar ff losgegooid. Toen kwam ze pas echt los, blij dat ze dat niet onder het zadel doet...