Nakomelingen van Dreamboy

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Safrou

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 21:10

Poehee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 15:37

Zit te verzinnen hoe ik die foto's er ook alweer op moest zetten hier op bokt. Zou dat ook via de telefoon kunnen??

Jij hebt een hele knappe Dries, zou hem zeker een maandje brengen bij Brinkman, niet geschoten is zowieso mis. Zou toch wel heel gaaf zijn als hij er door komt en in de Brabant hallen loopt. WAUW!!

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 17:32

Via de bokt upload :j

dries

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 18:48

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 21:16

Ik heb Haydn nieuws ... Hij is via A van dan B.erg waar ik hem naar toe had gedaan bij een man terecht gekomen en die heeft hem aan G.erdine M.aree verkocht ;) Ik hoop dat we nog veel van hem gaan horen .. Ze zijn helemaal weg van hem en hij is nog steeds mega vlug .. Hij gaat nu alle kansen krijgen .
En dat stomme mens maar tegen mij liegen dat hij naar Florida verkocht was .. Ik vertrouwde het al voor geen meter.. Mijn gevoel was dus goed ;)

Safrou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 21:21

moniek21 schreef:
Ik heb Haydn nieuws ... Hij is via A van dan B.erg waar ik hem naar toe had gedaan bij een man terecht gekomen en die heeft hem aan G.erdine M.aree verkocht ;) Ik hoop dat we nog veel van hem gaan horen .. Ze zijn helemaal weg van hem en hij is nog steeds mega vlug .. Hij gaat nu alle kansen krijgen .
En dat stomme mens maar tegen mij liegen dat hij naar Florida verkocht was .. Ik vertrouwde het al voor geen meter.. Mijn gevoel was dus goed ;)

Wow! Dat is wel gaaf zeg. En fijn dat ie nu op een goede plek is!

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 21:30

Ja echt he , ben er ook heel opgelucht over .. Het zat me ook nog steeds niet lekker, maar nu ik weet dat hij daar staat is het net of ik weer een soort van kan ademen :o

dries

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 13:08

Oh wat erg maar wel heel fijn dat je weet dat hij het nu goed heeft.

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 13:19

Ja Dries ik ben zo opgelucht .. ;)

dries

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 17:50

moniek21 schreef:
Ja Dries ik ben zo opgelucht .. ;)

Dat zou ik ook zijn ja :)
Het was ook echt een heel goed paard moniek dus daar zul je vast nog van gaan horen.
Hoe gaat het met je nieuwe topper moniek?

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 18:45

Hudson gaat goed , hij is erg lief .. We gaan over 2 wk verhuizen van stal waar hij het beter gaat hebben , waar we nu staan isoleren ze hem omdat hij met z'n voorbenen slaat .. En waar we heen gaan ( ik heb precies verteld wat hij doet ) komt hij lekker in de groep .. Heb het idee dat dat hem heel goed gaat doen ;)

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 18:59

Dat is super nieuws moniek!! Heel gaaf!

Diamond08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 18:29

Claartje23 schreef:
Ik probeer het opnieuw

[ [url=m/qsuRXH.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/XHSO46.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/CckwD4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ooh deze lijkt best veel op die van mij! Wat leuk :o
Afbeelding

Claartje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 15:27

Hij lijkt er echt op inderdaad. Wat leuk!

dries

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 19:27

Fijn moniek dat hudson het goed doen!

Mijn knappert vandaag lekker aan het luierenAfbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 23:34

Mijn dream boy doet het ook goed in de opfok. Heeft zo'n makkelijk karakter!

Afbeelding

Knapperd is het Dries <3

dries

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 14:38

Dank je essie en fijn dat die van jou het ook goed doet in de opfok.
Die van mij is heel lief en echt een kroel kont. Wel had hij een paar weken geleden een beetje last van zijn mannelijke hormonen en was hij wat baldadige dan anders maar is nu weer over. Hoop dat hij straks ook zo makkelijk is als hij aan het werk moet. Maar hij mag nog een jaartje van zijn vrijheid genieten hoor en dan even zadelmak maken en dan nog even terug met zijn vriendjes het land in volgende zomer.

dries

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 10:10

Gister is koen brinkman weer langs geweest bij mijn knapperd samen met jacque maree. Hij is even uit de groep gehaald om zichzelf te laten zien in de binnenbak. Wat was hij knap maar vond het ook reuze spannend helemaal alleen zonder zijn vriendjes in een vreemde bak.

Ik ben zelf super trots op hem en weer helemaal verliefd <3
Koen en jacques lieten nog niet veel losgelaten ze zouden me bellen vd week. Hij heeft wel 1 iets stijlere voetje dus dat is waarschijnlijk waar ze op de keuring moeilijk over zouden gaan doen.
Ze vonden hem wel heel mooi en dat is hij ook. Zeker toen hij zo alleen naar de bak liep is het echt al een heel paard en groot dat hij is niet normaal zit zeker al weer een paar cm bij sinds de meting bij de keuring.
Afbeelding

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 10:59

Wauw Dries super gaaf , ben heel benieuwd :) maar wat is hij knap zeg .

dries

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 11:08

moniek21 schreef:
Wauw Dries super gaaf , ben heel benieuwd :) maar wat is hij knap zeg .

Ja ik ook

Jacques had het ook nog over dat gerdien een goede jongen dreamboy had die erg sensibel was. Vroeg nog of hij hayden hete maar hij noemde iets van hot shot of zo iets.
Of was hayden niet zijn echte naam?

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 11:35

Dat is m zeker , Haydn had ik hem gelijk genoemd na de koop .. Ik begreep van Daniel dat ze hem in Almere terug veranderd hebben in Holiday ( zo heette hij bij de geboorte ) .. Misschien hebben zij hem in Hot shot veranderd .. Mooi om te weten , kunnen we hem in de gaten houden ;)

dries

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 14:48

moniek21 schreef:
Dat is m zeker , Haydn had ik hem gelijk genoemd na de koop .. Ik begreep van Daniel dat ze hem in Almere terug veranderd hebben in Holiday ( zo heette hij bij de geboorte ) .. Misschien hebben zij hem in Hot shot veranderd .. Mooi om te weten , kunnen we hem in de gaten houden ;)

Dan zal het waarschijnlijk toch hayden geweest zijn ja waar hij het over had. Leuk toch! Want kan ook goed zijn dat hij Holiday zij hoor maar verstond het niet goed maar was geen hayden in iedergeval.

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 15:13

Hahahaha geeft ook niet , vind het al super gaaf dat hij daar staat ;)

dries

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 17:46

Ik heb besloten om hem wel een kans te geven maar dat wel lekker op de plek waar hij staat. Dus niet naar brinkman te brengen.
Hij gaat morgen samen met twee groeps genoten (ook beide dreamboy's) naar binnen.
Zijn voetje zal waar kan gecorrigeerd worden met een ijzertje en we kijken hoe hij het werk allemaal aanpakt. Besluiten daarna of we wel of niet met hem naar de keuring gaan. Gaan we niet dan word hij gecastreerd en gaat hij nog lekker terug het land in bij de rest en pakken we hem volgend jaar wel weer terug op.
Word een spannende dag dus morgen voor hem ( en voor mij :D ). Ben heel benieuwd hoe hij het gaat doen.

dries

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 17:55

Zie dat ik nog helemaal niet heb geschreven wat koen ervan vond :)

Hij belde me gelijk de zaterdag erna dat hij het heel jammer vond dat hij iets wat ongelijke voorvoeten had anders had hij hem graag van me willen kopen. Nu was hij bang dat ze daar moeilijk over zouden doen op de keuring. Hij was er verder erg over te spreken en zei zelfs dat hij nog geen 5 betere en completere dreamboy's op stal had staan. Erg groot compliment dus. Hij vond dat hij zich in draf erg goed liet zien en een mooi front en bouw had en veel uitstraling. Hij stelde dus wel voor om hem een aantal weken bij hem weg te zetten om te zien of ze wat met de stand konden doen en te zien hoe hij het werk oppakt. Want hij vond het toch zonde om het geen kans te geven.

Ben dus wel trots op mijn knappert want is wel een groot compliment dat hij hem zo goed vind :D