? Ik krijg er misschien een ohz, maar ik vraag me altijd af waarom ze als moeilijk afgeschilderd worden? Puur uit nieuwsgierigheid, dat ik weet wat me misschien te wachten staat
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
? Ik krijg er misschien een ohz, maar ik vraag me altijd af waarom ze als moeilijk afgeschilderd worden? Puur uit nieuwsgierigheid, dat ik weet wat me misschien te wachten staat
) vandaag rondom bekapt! Jeee!
Ik had allang los (moeten) gelaten! Uiteindelijk liet ze het toe
Vriendlief helemaal afgebeuld haha, maar was wel trots dat hij zo vol hield! Hoefsmid voreg al of hij hem niet zo nu en dan kon lenen
.
) Verder is het een schat, ze loopt al aan een halstertje mee, laat zich lekker poetsen ed.. Ze hinnikt ook naar me wanneer ik de stal in kom

Hier maar weer even geoefend met beentjes optillen. Bij mij doet ze best braaf
Maar ja, ik houd haar beentje 10 sec omhoog, houd haar niet vast etc...
Bedankt voor alle mooie jaren en de vele succes die je ons hebt gebracht
Adios Amigo!
De DA zei dat als ie slecht mocht gaan eten van de pijn dat ik maar even pijnstillers moest komen ophalen. Nu...na 3 uur stond ie alweer als een bezetene te eten haha. Geen pijntje in de lucht. Een bikkel dus....hopelijk straks ook met het rijden...

Alleen is die nu net 1 jaar.

Kan me voorstellen dat je daar zin in hebt
Vulina schreef:Fijn Setteli, dat het de goede kant op gaat!
Gelukkig maar
Wat een lage omheinig hebben jullie abcde! Daar durf ik mijn hengsten niet achter te houden!
Zit idd, zo op de foto te zien, een lekkere beweging in!
)
Ik bedoel op foto 2, 3 en 5.