Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Dus zal wel weer maandje of 6 duren. Super balen want zouden nog lekker oefencross rijden en onderlinge springwedstrijd, en ons B dressuurdebuut eindelijk officieel maken
Amigo heeft in zeer korte tijd erge mok gekregen. (Wat Opzich goed te behandelen is) alleen haalde ik hem twee weken terug met een super dik been van t land af. Hard en warm.. Gelijk de DA laten komen. Antibiotica kuur en ontstekingsremmer gehad. Stappen en koelen maar. Nu gaat de mok langzamerhand wel steeds meer weg en is zijn been niet mega dik meer. Maar toch nog íetsjes dikker dan zijn andere been en dus durf ik het nog niet aan te rijden. Ondanks dat hij niet kreupel loopt. Ik baal wel ontzettend, want was net lekker aan het opbouwen
Maar dan niet vanwege een kreupelheid of iets dergelijks, maar gewoon geen zin/plezier om te gaan rijden Myca schreef:Balen Jesss_amigo! Denk je dat er een peesblessure mee speelt? Anders zou ik juist blijven rijden. Niet te gek natuurlijk, maar wel in beweging houden. Of raadde de dierenarts bewegin af.
Lekker even vakantie _Dreamer? Geniet ervan dan kunnen jullie straks weer fris en vrolijk aan de bak.
Myca schreef:Met peesproblemen moet je rust aanhouden, maar in bijna alle andere gevallen zou ik ze juist in beweging houden. Natuurlijk niet te zwaar, maar ook niet stil zetten. Vaak zie je na het rijden ook dat de zwelling afneemt.
Ik lees meerdere die uit de running zijn (geweest)?
Pff het lijkt wel besmettelijk! Elle heeft ook 6 wk stilgestaan wat training betreft wegens een kogelblessure.
Zou ook met haar naar de instructieweek in Ermelo maar een week daarvoor raakte ze dus geblesseerd. Ben nu weer heel rustig aan het opbouwen gelukkig maar ben er donders voorzichtig mee. Doe liever rustig aan dan dat we straks weer terug bij af zijn.
Het was wel koud gisteren hoor, brr! Tenminste hier in het noorden wel.

Wat heerlijk zeg, en fijn ook dat het weer toch nog goed uitpakte. En ook prachtig rijden daar in de omgeving natuurlijk.
wat jammer dat de motivatie even tegen zit momenteel. Heb je een idee waar het door kan komen dat je geen zin hebt om te rijden? Je hebt zo'n tof dier onder je kont
laatste outdoor wedstrijd voor mijn vakantie gehad en beide sprongen goed in het L. Hoop aankomend weekend de eerste indoor wedstrijd van dit seizoen te doen, maar eerst even met ze springen om uit te testen hoe het voelt voor mijn benen.
staat hem goed de set
erg blij mee, is de 4de op rij uit haar moeder.
Maar ben haar nu voorzichtig weer aan het opbouwen en gaat de goede kant weer op.
Eerste kleine sprongetjes alweer gemaakt, maar poh wat een bespiering is er verloren gegaan in die zes weken tijd zeg. Dat gaat zo snel.. En ze is al zo'n lange slungel maar nu is het weer mijn lange dunne slungel. Dus druk bezig met spiertjes kweken
Hoop in november weer de eerste indoorwedstrijd te kunnen starten.
succes!!