Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.. ze. Gaat lekker met hem lessen ( bij mijn instructrice ) moet helemaal goed komen
Vind druk helemaal niet erg. Alleen TE druk is niet zo fijn. We reden met zoveel man dat zowel de hoefslag als binnen hoefslag voor het grootste deel echt vol bezet was. Maar goed ik heb prima gereden verder , alleen de galop was wat lastig te doen. 
, een volte rijden en zien dat jij op de hoefslag rijd en zichzelf toch nog even door douwen , blijven stappen op de hoefslag terwijl er meerdere aan het galopperen zijn en ga zo maar door. Tel daar boven op dat er ook paarden zijn die gewoon compleet in de staak schieten/trappen (kan ruiter niks aan doen) en de chaos is compleet.
Ben best zuinig op me paard en haar gezondheid.
hekel aan die drukte haha.
ook hele leuke foto's aan over gehouden!

maar als ik het wat tijd geef, kom ik er wel uit wat ik wil 

dus die 2 dagen in de week een bijrijder is echt top .. heeft hij ook nog 2 dagen vrij .. dus ga ik zelf 3 dagen .. en waarschijnlijk dit jaar 4 dagen omdat hij 5 wordt .. ik longeer namelijk ook altijd 1 dag van de 3 die ik heen ga .. maar dit jaar gaan we M starten dus is 2 dagen rijden wel te weinig ..
af en toe eens een fotoshoot hier in de buurt (meestal bij bekende) is nog redelijk te doen. Maar dat uitzoeken/na bewerken kost zo ongelofelijk veel tijd... poeh!