Als het goed is staat het wel op je papier. En anders kun je het evt bij het NRPS uit laten zoeken. Je hebt in combi met Don Cremello in ieder geval altijd genoeg ox bloed voor opname in het stamboek.
Waar gaat Kriebel naartoe?
Dotan is nu al bijna een week weg. Jazzy heeft ongeveer 1,5 dag lopen zoeken, maar toen was het over. Ze is weer lekker sacherijnig de anderen bij het hooi aan het wegjagen. Geef haar te eten en ze is tevreden, hahaha
Eldora, inderdaad naar de opfok. Setteli, hij gaat maar de Doniahoeve. Kleine groepjes in de winter,veel land in de zomer en vrijwel dezelfde sfeer als de stal waar we nu staan. Dus hopelijk zal hij zich daar snel thuis voelen.
Hij is zo knap en hij heeft een voorkeur aan gevlekte dames haha. Die zijn leuker dan alle andere paarden.
Prachtige Dazzle!! Die eerste foto is echt heel mooi
En wat is de Kriebel schattig, zo'n luxe diertje .
Lilith wordt ook gróót
Links staat Marieke, ze staan nog eventjes samen. Morgen is Lilith al 7 maanden, we gaan stilletjes aan kijken wanneer we gaan afspenen maar alles gaat nog zo goed dus er is niet echt haast bij.
Pfff, wat worden al die kleintjes al weer groot. Sunshine gaat van het voorjaar de opfok in. Weten jullie nog een fijne/goede opfok in het midden van het land?
Dotan is helaas niet meer van mij, maar wordt goed op de hoogte gehouden door zijn nieuwe eigenaresse! Hij is behoorlijk groot! Hij is nu ruim 7 maanden en is 1.33 m.
Kriebeltje staat in de opfok met vriendjes nu. Hij heeft het daar prima naar zijn zin. Maakt staldeuren open, klimt in de muren om bij de buren te kunnen gluren en is lekker brutaal. Verder kreeg ik het leuke compliment dat hij geweldig kan lopen. Kriebel is ook 7 maanden oud en onderweg naar de 1.40 en is op een na de kleinste van de groep. Zal morgen de filmpjes die ik van de opfok heb gekregen in het topic zetten.
Leuk om van ze te horen! Ben benieuwd naar de filmpjes!
Lilith is natuurlijk nog maar 1.26 ongeveer, zou wel een D-maat kunnen worden en dat is wel fijn . En ze zet de boel heel graag op stelten ja, ik heb voor de jongste haflinger altijd een halsdeken er aan hangen want Lilith vindt die mega lange manen (waar ik al 4 jaar voor spaar) natuurlijk super leuk om aan te trekken .
Leuk om te lezen. Cookie staat in Duitsland in de opfok bij zijn nieuwe eigenaresse en hij is net zo groot als de paardenveulens uit een moeder van 1.70m Ze hoopt zelf dat hij niet veel groter wordt dan een grote E klein paard. Ik twijfel daar niet aan, maar zij wel