Nakomelingen van Dreamboy

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Claartje23

Berichten: 146
Geregistreerd: 30-01-12
Woonplaats: oosterhout NB

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-16 08:56

Een knapperd Dries, al een echt paard.

dries

Berichten: 610
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 14:01

Jeeeeee mijn knapperd is vandaag op de foto geweest en was helemaal goed *\o/*

Ze vonden het een heel mooi beesje ook altijd leuk om te horen :D

En gelijk ook even gemeten hij was nu 1.64m dus word een mooi maatje straks denk.

Claartje23

Berichten: 146
Geregistreerd: 30-01-12
Woonplaats: oosterhout NB

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 14:07

Gefeliciteerd Dries!
Bij ons op stal staat een Dreamboy x Chronos die is ook twee en haalt nu al de 1.70m.

dries

Berichten: 610
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 14:09

Claartje23 schreef:
Gefeliciteerd Dries!
Bij ons op stal staat een Dreamboy x Chronos die is ook twee en haalt nu al de 1.70m.


Nou ben blij dat die van mij niet al zo groot is hoor :D
Ben zelf maar 1.67m dus hoeft geen bakbeest te worden hoor. Denk dat hij rond de 1.70 gaat worden mooie maat net als zijn moeder.

dries

Berichten: 610
Geregistreerd: 13-06-04

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 21:13

Ben vanmiddag gebeld door koen brinkman ( mede eigenaar van dreamboy). Hij wilde graag nog eens komen kijken naar mijn dreamboy kind als hij in de buurt was. Hij is ook wezen kijken toen hij een week oud was. Toch leuk hij wist ook nog precies uit wat voor merrie hij kwam enzo.

Afbeelding

moniek21
Berichten: 4619
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 21:37

Ik weet niet of je daar blij mee moet zijn Dries :') hij heeft dus indruk gemaakt.. Straks doet hij je een aanbod wat je misschien wel niet kunt weigeren ... En dan ?
Laat je het wel weten als hij geweest is, ik zit dan niet meer in dit topic maar volg het nog steeds ;)

dries

Berichten: 610
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 22:11

moniek21 schreef:
Ik weet niet of je daar blij mee moet zijn Dries :') hij heeft dus indruk gemaakt.. Straks doet hij je een aanbod wat je misschien wel niet kunt weigeren ... En dan ?
Laat je het wel weten als hij geweest is, ik zit dan niet meer in dit topic maar volg het nog steeds ;)


Ja ik weet het maar heb hem ook gezegd dat hij inprincipe nog steeds niet voor de verkoop is maar dat ik er nog niet over uit ben of hij naar de keuring gaat. Er zijn steeds meer mensen die zeggen dat ik het wel moet doen ook de opfok waar hij staat zijn wel weg van hem. Moet er nog maar eens goed over nadenken allemaal. Heb nog een hele zomer om te beslissen. Maar hij gaat zowiezo niet zomaar weg hoor en als ze bieden moet het wel heeeel veel zijn eer dat ik er over na wil denken ;)

Safrou

Berichten: 163
Geregistreerd: 30-06-14
Woonplaats: Twente

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 22:13

Je hebt echt wel een hele gave hoor dries! <3
Ben wel heel benieuwd hoe hij beweegt !

astriidj

Berichten: 2465
Geregistreerd: 15-11-04
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 23:06

Wauw Dries! Zou wel gaaf zijn om je fokproduct op de hengstenkeuring te zien! Maar snap dat je zo eentje eigenlijk ook niet kwijt wilt :))

moniek21
Berichten: 4619
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 08:38

Ik denk dat als je hem naar de keuring wilt hebben je zo zachtjes aan moet gaan beginnen met longeren..( iemand die ik ken heeft er eentje naar de keuring gehad ) ik ben echt heel benieuwd wat Brinkman gaat zeggen... Hij is ook echt heel knap Dries , de keuring kost wel heel veel geld de eerste ronde geloof ik nog niet maar daarna is het geloof ik wel prijzig..

dries

Berichten: 610
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 13:58

moniek21 schreef:
Ik denk dat als je hem naar de keuring wilt hebben je zo zachtjes aan moet gaan beginnen met longeren..( iemand die ik ken heeft er eentje naar de keuring gehad ) ik ben echt heel benieuwd wat Brinkman gaat zeggen... Hij is ook echt heel knap Dries , de keuring kost wel heel veel geld de eerste ronde geloof ik nog niet maar daarna is het geloof ik wel prijzig..

Hier gaan ze altijd pas na de zomer naar binnen als ze naar de keuring moeten en worden dan idd gelongeerd.
Ik heb al even gekeken wat het koste idd en de eerste en tweede bezichtiging zijn nog wel te betalen maar daarna wordt het idd duur dus dan zou ik het alleen niet kunnen betalen dan zou ik een mede eigenaar moeten zoeken of mijn ouders lief aankijken haha.
Maar goed kijk eerst wel wat brinkman ervan vind. Misschien vind hij hem niet eens goed genoeg. En ga er goed over nadenken wat ik wil.
Hij heeft iedergeval vandaag van het kwpn ook het prok certificaat gekregen.

moniek21
Berichten: 4619
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 16:40

Dat is ook weer mooi meegenomen Dries dat prok certificaat +:)+

astriidj

Berichten: 2465
Geregistreerd: 15-11-04
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 19:58

Gefeliciteerd!

Mijn knappe kind <3

Afbeelding

essie_blue

Berichten: 4369
Geregistreerd: 06-05-08
Woonplaats: Gelderland

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 21:56

Super Dries! Wat is ie toch knap.

Prachtig astrid! Mooie foto ook weer!

dries

Berichten: 610
Geregistreerd: 13-06-04

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 08:07

Jij heb ook een knappert hoor Astrid. Zit nog lekker in zijn puppyhaar.

De dreamboy's doen het wel goed op de keuringen las ik op facebook toch leuk.

Poehee

Berichten: 950
Geregistreerd: 23-12-04
Woonplaats: Hoeksewaard...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 15:26

Onze Oscar merrie is nu voor de derde keer drachtig van dreamboy, hopelijk deze keer een hengst. We hebben al een vier jarige vos merrie en een donkerbruine jaarling merrie eerder gefokt uit deze combinatie. Fijne paarden, werkbare karakters en lief op stal.

dries

Berichten: 610
Geregistreerd: 13-06-04

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 17:04

Gefeliciteerd!
Zou leuk zijn als het nu een hengst word dan ja.
Heb je foto's van jou dreamboy's ?

dries

Berichten: 610
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:33

Mijn knappe vent <3
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Claartje23

Berichten: 146
Geregistreerd: 30-01-12
Woonplaats: oosterhout NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 12:49

Wat een knapperd Dries!
Hoop dat mijn ventje ook zo knap gaat worden.
Afbeelding

dries

Berichten: 610
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 11:02

Koen brinkman is gister langs geweest.
Hij was nog steeds erg te spreken over mijn knapperd maar ook over de andere 2 dreamboy's in de groep.
Hij vroeg wat ik er mee wilde even en hij gaf aan het zonde te vinden als we hem niet een kans zouden geven voor de hengstenkeuring. Maar of hij goed genoeg was qua beweging kon hij zo in de wei niet echt beoordelen. Daar kon hij pas echt wat van zeggen als hij echt binnen is en aan het werk is. Hij bood wel aan hem vrijblijvend een maand bij hun te zetten zodat ze konden beoordelen of hij goed genoeg was voor de hengsten keuring.
Maar hij komt over een maand of twee nog een keer terug en dan worden de dreamboy's even binnen gehaald een paar dagen om ze in de bak te laten zien.
Ben er nog steeds niet over uit wat ik wil maar heb gelukkig nog even bedenken tijd.

moniek21
Berichten: 4619
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 11:54

Dat klinkt super Dries, goed dat je hebt aangeboden hem eventueel een maand daar neer te zetten.

astriidj

Berichten: 2465
Geregistreerd: 15-11-04
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 12:08

Oh wauw dat klinkt goed! :D

Mijn Dreamy is gisteren gechipt en geschetst. Volgende week gaan we naar de keuring.

dries

Berichten: 610
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 14:38

moniek21 schreef:
Dat klinkt super Dries, goed dat je hebt aangeboden hem eventueel een maand daar neer te zetten.


Hij bood dat zelf aan om hem een maand te trainen om te zien of hij goed genoeg is

moniek21
Berichten: 4619
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 16:33

Oh sorry dan heb ik dat verkeerd gelezen :o , maar dat maakt het niet minder goed ;)

Claartje23

Berichten: 146
Geregistreerd: 30-01-12
Woonplaats: oosterhout NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-16 20:40

ik probeer een video toe te voegen van de kleine, maar dat lukt niet echt.