Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
meredith schreef:De wynton was toen bij de HK door andere paarden op zijn rug besprongen. Eigenlijk ging het weer heel goed met hem en opeens ging zijn stap heel slecht worden en kwam hij scheef de wei uit. We hadden hem nog wel jaren door kunnen laten tobben maar ik had daar echt de moed niet meer voor.Het was zo,n ontzettend gaaf paard die zo graag wilde werken maar als zijn lichaam niet wil houd het op.Op advies van de linge hoeve hebben we hem daar achtergelaten.
Anoeska27 schreef:Het is stil hier. GB lover, hoe is het gegaan op de keuring?
Ik heb vandaag nog een fotootje van onze Wynton op de keuring in Duitsland gekregen (ik krijg hem niet rechtgezet). Volgende week komt Yvonne Termeer foto's van de veulens maken, dus dan heb ik betere.
[ Afbeelding ]
joep_1 schreef:even tussendoor: om verwarring te voorkomen: Ik heb First jewel niet zelf gefokt trouwens, toen ik het bericht terug las, leek dat er wel op haha! Ik word binnenkort 18, en wat te groot voor mijn pony.... Ben ontzettend blij dat ik zo'n mooi paard krijg toegewezen! kan ook niet wachten om er mee aan de slag te kunnen
@Royaltjuh Wat een leukerd!!