Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Vandaag is de zadelpasser geweest en hebben we een nieuw zadel voor haar gekocht, wel fijn met passen, want ze laat dus duidelijk zien welk zadel ze fijn vindt liggen en welke niet, natuurlijk is het net haar vrouwtje en vond ze de duurste het fijnst
Wij zijn blij dat we nu weer normaal aan het trainen kunnen met haar, want het ging best goed voordat het zadel pijn ging doen.
kan best geloven dat je paardjes wat naar achter geschoven worden op zo'n momenten.
blijft mooi bij mij
).
). Ik zet de voortgang sowieso in dit topic, want ik weet dat je erg nieuwsgierig bent. Ik zit echt te wachten tot hij zegt dat ik kan komen filmen. Ze is vorige week natuurlijk pas begonnen en ze moest eerst nog zadelmak worden gemaakt. Ik vermoed dus dat ze deze week gelongeerd wordt met zadel op en dat hij misschien volgende week voor het eerst op stapt. Misschien ga ik dan volgende week vrijdag kijken, maar dat zal er dan nog niet spectaculair uit zien.