Haha ben ik niet de enige. Ben ook geen fan van sneeuw en alle ongemakken die het met zich mee brengt. Maar had toch best graag eens wat sneeuwfotos van fancy gemaakt.
Maar het was wel echt flink koud vandaag fancy krijgt het niet zo snel op haar heupen maar die was vandaag toch zacht gezegd ernstig jolig.... lees; wist van gekkigheid niet wat ze wilde doen in de paddock. Rollen/bokken/springen/knorren alles kwam tegelijk leverde wel lachwekkende momenten op. En ze rende voor het eerst weg toen ik haar wilde komen halen! Stoute merrie haha.
Hier ook geen sneeuw, heel grappig want aan de andere kant van Almere (waar ik woon) ligt gewoon 2 cm sneeuw. Mijn paard is ook laatst uitgegleden over het ijs , Ik zag de bevroren plas niet liggen. Maakte m'n bocht iets te groot waardoor we allebei uitgleden, gelukkig kon mijn merrie er goed afkomen. Maar ik heb er wel flink wat blauwe plekken en spierpijn aan overgehouden!
Oh jeetje dat is schrikken!! Zat je er op? Gelukkig beide niks ergs.. hier lag wel een hoop sneeuw, maar is nu wel bijna weg. Wel veel ijs overal, hoop dat t snel gaat dooien.
__PrinCes
Geplaatst: 19-01-17 13:30
Spannend Qleke! Wel uitgebreid verslag doen hé!
Woow theduchess dat is best heftig! Gelukkig goed vanaf gekomen!
Hier is zo goed als alles weg wat sneeuw of ijs achtig was, van mij mag het weg blijven bah bah. Doe mij maar 25 graden
Qleke
Geplaatst: 19-01-17 13:43
Oei Duchess! 't Is zonde, gelukkig is dat snel genezen! Ik ben 2 weken geleden gevallen op de parking van mijn werk
Ja nee heb hem leren kennen via tinder dus ken hem eigenlijk niet, maar hij was zo geïnteresseerd en beleefd, echt ik wist niet wat ik meemaakte. Dus ja daarom ben ik dus zenuwachtig, maar bon ik moet denken, als het niks is dan ga ik gewoon naar huis en zie wel weer
Ahhh spannend hoor!! Hoop dat het gezellig wordt komt vast goed! En anders vriendinnetje laten bellen dat je met spoed naar huis moet ivm een ziek paard ofzo
Haha, die had ik eerst ook niet. Toen ik die wel zag was het best schrikken. Wilde eigenlijk de date afzeggen toen maar van vriendinnen moest ik het wel een kans geven. Uiteindelijk kon hij niet mijn les was dus meteen toevoegen en duidelijke foto's
Op sites zoals tinder moet je sowieso uitkijken voor al die neppers die erop zitten.
Maar goed soms moet je ook uitgaan van het goeie in de mens,sommige mensen vinden er toch echt de liefde van hun leven.
Qleke
Geplaatst: 20-01-17 13:13
Haha ik weet wat je bedoelt Sharkj; ik was er eigenlijk ook "tegen" maar mijn nicht heeft er haar vriend gevonden en die is echt lief en beleefd enzo! En toen dacht ik, tja kan geen kwaad toch.. Ga er niet van dood (hoop ik )
Hij heeft wel duidelijke foto's hoor Vibabu! Maarja ik zet er ook geen foto op van mezelf 's ochtends in pyjama dus wordt toch nog wat afwachten he..
Succes en have funn Qleke Hoop dat het echt een serieuze date is en niet 1 die denkt hoppaa het bed in... Dat zie je ook vaak.
Vandaag ben ik een dagje naar Adam geweest met me lieve vriend Was echt megaa druk haha maarja ben ook niet veel gewend. Maaar dik geslaagd
Hopen dat ik binnekort weer kan rijden
Sharkj
Geplaatst: 21-01-17 20:52
Dus dat Remke , die figuren heb ik op de een of andere manier altijd dan is de lol er snel vanaf.
Leuk naar adam! Geloof best dat het daar druk was haha , is altijd druk daar. Zeker als je niks gewent ben.
Ik heb vandaag gewoon gereden , baal wel dat de buitenbak te hard is om in te rijden. Het zonnetje was heerlijk vandaag Helaas is doordat de buitenbak zo hard is alles naar binnen verplaatst. Was dus GIGA druk in de grote binnenbak maar meegereden met de groepsles , reed tenminste iedereen nog dezelfde kant uit. Fancy is normaal met die drukte behoorlijk opstinaat omdat alles en iedereen afsnijd/ophoud en niet uitkijkt. Maar vandaag bleef ze eigenlijk heel goed meewerken met mij , ondanks een aantal hobbels(paarden) in de weg. Toch weer een puntje om trots te zijn op mijn merrie.
Morgen heb ik een fotoshoot met oud stalgenootjes en hun paard , erg benieuwd!
Nou Sharkj daar had ik ook een beetje last van vandaag, maar dan helaas wel van in de weg rijdende mensen! Grr zo irritant. Gina loopt nu zoveel fijner na een bezoekje osteo!!! Bizar.. mocht er vandaag voor het eerst weer op na afgelopen maandag!
Sharkj
Geplaatst: 21-01-17 21:09
Het nadeel aan een grote stal is ook heel veel mensen en als die allemaal rond het zelfde tijd stip gaan rijden is dat echt rot. We reden echt met ruim 20 man in de bak , was echt bijna niet te doen. Was echt blij dat fancy zich dit keer niet zo van de wijs liet brengen. Heb echt een paar keer echt bijna op iemand geparkeerd gezeten zeg maar...
Wat een verschil kan dat geven he! Zo'n bezoekje aan een osteo haha