Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
eva1969 schreef:Ziet er uit als een fijn dier, wat een aparte bles zeg, gaaf! Wat zijn je plannen ermee?
Wanneer ga je weg? Wil m nog wel even int echt zien vtv...
Maar ja, jij hebt daar nu een bekende, anders zou je dat nooit te weten komen.... Vulina schreef:Gelukkig Setteli!
Jakkes man van die jaarling... Je zal het maar hebben dat je daar onwetend aankomt, niet over bloed kan en dat ziet. Dan lig je gelijk... Hopelijk voor dat beestje loopt het goed af.
Mieneke, ben erg benieuwd hoe het Cas gaat verlopenWanneer ga je weg? Wil m nog wel even int echt zien vtv...

Rennen bokken vliegen! En dan zo, hup, in de lucht omdraaien tijdens een bok
Beloofd wat
Later was ze er helemaal moe van en lag ze te slapen. Heel lief, want een ander veulen lag met haar hoofd bij Godinn op schoot (voorpoten)
Meneer van de verzekering kwam langs, en die kende de fokfamilie wel
Hij zei gelijk; o dit is een besten! Oma van Godinn, had van de week nog een 2de bez hengst op de HK (E.Ninn v Cardento).. Oma was als 3-jarige kampioen
(wist die man allemaal uit zijn hoofd! Dus heb het eens even nagezocht
)
Maar ze is errug relaxt geworden! Probeer haar zoveel aan dingen bloot te stellen, geluiden, bewegingen etc..
De ene lukt net 2 seconden, de andere helemaal niet. Ben er al een tijdje mee bezig, hoefsmid lukt zo dus ook niet. Ik kan haar verder overal aanraken, borstelen/kriebelen vind ze heerlijk. Totaal niet schuw, ze hinnikt naar me zodra ik achter kom.. Maar dit lukt niet...
Dan springt ze steeds weg, over je heen etc. Steigeren.. Zit er aan te denken om haar eens vast te zetten met een koeienband om te laten weten dat ze niet altijd los kan komen. Maar ja, ze moet ook niet compleet freaken...
Het is een Westpoint (Jazz x Michelangelo) x Metall
3 jaar, donkerbruin en zo gaaf kunnen lopen
!!! Als het weer een beetje beter wordt zal ik snel wat mooie foto's van hem maken! 1 mei breng ik hem weg om zadelmak te laten maken. Ben zo benieuwd wat het gaat worden......