Myca schreef:Ik ben op vakantie geweest, dus even niet gereageerd in dit topic.
We hebben net weer 2x gereden en Twister loopt fijn dus ik heb me ook weer voor een wedstrijd opgegeven en we gaan volgende week weer een WE clinic doen.
Jeetje jesss-amigo wat een domper, hoe gaat het nou met Amigo?
Gaat het springen lekker Darkadia? Klaar voor de 14e?
En hoe gaat het met Universal, Ketaki? Doet de vakantie hem goed?
ik heb eigenlijk geen idee.
manegepaarden staan ergens anders, genieten van hun vakantie.
het zal ze vast en zeker goed doen.
even rust
We mogen nu uitbreiden met 10 min draven per dag. Klinkt als niets, maar wat voelde het fijn om door de bak te draven
Probeer in dat halfuurtje dat ik erop zit (10 min stap-10 draf-10 stap) lekker een beetje te gymnastiseren. In stap lekker stelling nemen naar binnen en buiten. In draf lekker lang en laag. Merk dat hij het echt fijn vind weer wat te mogen doen. Hele tijd briezen en lekker vlot lopen. Tot nu toe loopt hij helemaal goed in de bak. Op het harde echter nog wat gevoelig dus even in de gaten houden of dat verbeterd en ondertussen dus alleen op het zachte rijden
dus dat zie je nog wel iets aan de broek. Maar ben ook wel toe aan een nieuwe
goed excuus haha. 
vervoer gaat niet door. Maandag verhuist meneer naar een nieuwe stal dus gaan we rustig aan weer opbouwen en dan 25/9 nog crossen in Lisse. Daarna focus op de dressuur voor de winter en veel grondwerk en werken aan de hand om te kijken of ik het paniekerige er verder uit kan krijgen en dat hij mijn leiding meer gaat accepteren.