Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

femskie schreef:Afgelopen vrijdag en zaterdag was ik met onze Roos op CH Gorredijk en raad eens wie tegelijk met ons moest starten? Scen Tao zelf!
We staan met vader en dochter op de foto. Die foto heb ik nog niet trouwens maar als ik hem heb dan plaats ik hem hier wel even.
Verder was ik supertevreden over Skylger Roos (zo heet ze op de wedstrijden) want we hadden onze eerste officiële B proef ever gewoon even 197 punten en een 1e prijs! Verder nog 186, 183 en 175 (groffe fout van ons anders nog een wp gehad) gehaald. Wat een fijn paard voor de wedstrijden, echt geweldig! Na 1 weekend B+4, kan het niet geloven..
Ik kwam langs je baan met mijn Scen Tao, haha, ik val niet op want die is vos. Maar ik heb een bruin shabrakbonte? merrie gezien 

Dat wordt dan weer een half broertje/zusje van onze 2 veulens in de maak!
En ik moest door want ik moest mijn andere nog pakken.
Volgende keer als ik je zie dan spreek ik je wel even aan
Ik heb laatst ook 1 gezien in het L2, Passe partout? Zoiets, een panterbonte met hele grote stippen. Kan dat?
En jij had dus haast, nou dan gaat het ook niet. Ander keertje! Ik ga nog naar Bergum komende vrijdag en op zondag naar Franeker en volgend weekend naar Drogeham. Jij ook toevallig?

en ster heeft ze al
. Ik wil dan wel proberen of ze iets strakker in der fel kan zitten als vorig jaar