Hij staat nog in nl, lijkt erg goed. Stal waar hij staat wil hem graag klaarmaken voor de HK straks, maar weten niet zeker of hij in NL blijft zolang. Oezbeken hebben hem gekocht
merrie is nog maar 13 dus kan best even mee,gelukkig want het is zo'n onwijs lieve merrie.
Dank je, kopen Samoth???
haha, ik zou wel willen maar heb nu de geld niet voor
mychamp
Geplaatst: 09-05-13 21:41
onze twenter is afgelopen zaterdag naar de opfok gegaan. Was voor ons de vraag of dat goed zou gaan, aangezien hij na het ongeluk van vorig jaar onzeker was en nog steeds als een gek liep te smekken in de omgeving van andere paarden. Hij is in een koppel van 7 gekomen en liet meteen goed van zich horen, stijgeren, piepen, meerennen, haha, ik wist niet wat ik zag.
Hij wordt echt groot, onze charmeur!! En hij houdt zijn blonde staartje. Ik moet zeggen dat ik hem ook echt machtig vind bewegen, zal eens kijken of ik wat beeldmateriaal kan vinden.
Hij is wel nog echt baby, doordat hij gewoon zoveel al meegemaakt heeft, maar groot wordt hij dus zeker, met behoorlijk lange stelten, haha.
Tooske
Geplaatst: 09-05-13 22:16
Leuk dat het toch zo goed ging!
Thanks Ulla hij doet het ook zo goed! Ondertussen echt al veel makker.
peetje82
Geplaatst: 10-05-13 16:24
we hebben een veulen!!!! het is een hengst, om kwart voor drie vanmiddag geboren.