Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
smeetjoew schreef:Hahahaha ik heb met je te doen, om dat wilde ding in het gareel te houden
smeetjoew schreef:Haha wow klinkt ruig Suzanne, maar wel vervelend joh dat het zo lang blijft aanhouden.. Maar misschien knapt ze wel op daar. Want het lijkt me verder wel echt een fijn paard!
En wow Royaltjuh, wat een punten zeg!! Supervet! Ben ook heel benieuwd naar beeld!
Citaat:De smaakmaker van de dag was de Wynton-dochter Fakira (uit Bakira elite IBOP-dres v.Sandreo) van fokker M. Elzinga uit Jonkersvaart en mede-geregistreerde Erik Veenstra uit Nuis. Inspecteur Bart Henstra, die tezamen met Marijke Kool de paarden beoordeelde, is heel enthousiast over de merrie. “De Wynton is een heel opvallend paard van 1.75m groot, die echt het gewenste dressuurmodel heeft. Ze heeft jeugduitstraling, is bergopwaarts gebouwd en heeft goede verhoudingen en correct fundament. Ze heeft een hele goede galop, waarvoor we haar 90 punten hebben gegeven, met veel houding en afdruk. In stap en draf laat ze ook een hele goede beentechniek en zelfhouding zien.”
gblover schreef:Onze Glucksklee gaat op 15 juli naar de veulenkeuring bij Oldenburg. Ik weet niet of we iets kunnen voor bereiden. Tips? Ze volgt moeder niet zo goed.. Ik hoop ook dat ze beter uit veulenhaar komt. Ze ziet er nog niet uit.