nakomelingen voltaire

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

timilon

Re: nakomelingen voltaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:33

jammer dat t topic weer stil valt...
niemand meer met leuke voltaire-nakomelingen??

haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 09:58

Bij toeval op dit topic terecht gekomen, dus ook even een reactie!

Ik heb een kleinzoon van Voltaire, uit de Hengst Haarlem, moeder is de merrie Pria v. Sun Flowers Juwel (appelosa) Hij is van 29-04-05 en sinds september "08 OHZ en wordt dressuurmatig gereden, begin zomer 2008 is hij betuigd en train hem voor de Marathon wagen, met als uiteindelijk doel de samengesteld Marathon mensport. waarschijnlijk 1 van de weinige uit deze lijn die in de mensport loopt, alhoewel ik er op het KNHS nog 1 heb gezien (uit Haarlem) die voor de wagen liep, maar die vertoonde weinig overeenkomsten.
Zie in dit topic meerdere foto"s die overeenkomsten laten zien met mijn ruin o.a. het paard van Petersburg toont best overeenkomsten. ook qua karakter zie lees ik dingen terug waarvan ik denk dat zou die van mij wel eens kunnen zijn, hij is super lief, maar kan om niks een probleem maken warrna hij zich ook weer makkelijk door mij laat overtuigen vertrouwen opbouwen. ik heb misschien geluk dat ik hem knal groen heb gekocht vorig jaar en hem naar mijn hand kan zetten, eerlijk maar duidelijk conseqent zijn en zelf de rust bewaren!

P.S. het is mij nog niet gelukt om foto"s op Bokt te uploaden. binnkort maar weer eens proberen