Wat moet je doen als je benen te lang zijn waardoor je (bijna) niet bij het gras kan komen, je van mams niet met Tante Shirocco mag spelen, mams meer interesse heeft in het gras dan in jou en je de hele dag buiten moet staan in de warme zon met allemaal vervelende vliegen ???
Juist, dan ga je je moeder pesten

Hij begint eindelijk het draven een beetje te snappen.. valt ook niet mee met zulke lange stelten

Fijn dat Paillet zo braaf is met rijden, heeft ze ook even rust van Eskalando
ik hoop dat ik die van mij ook zo snel weer op kan pakken.
Hoop dat die van ons er zo ongeveer en dan in vrouwelijke vorm uit komt rollen, alles wat anders is is natuurlijk ook welkom maar wat een heerlijk koppie heeft die van jou!!
Hij liep me toen straks gewoon omver toen hij schrok van een ander paard. Ik hoop er ook aan het eind van deze week op te kunnen gaan zitten.

heeel stom haha en toen moest ik natuurlijk meteen de ring in zonder los te rijden en toen was ik toch nog 6e hij deed goed zen best!!
. Weet niet hoe het precies gebeurd is, maar allebei zijn achterbenen zijn van boven tot onder helemaal onthaard en flink afgeschaafd. Op zijn linkerbeen zit ook een snee op zijn achterknie. We hebben aan de kant van de inrit een opheining van dubbele planken en hij rent wel vaker rond en dan slidingstop voor de omheining en dan steigeren en achteruit meppen. Denk dat hij met het achteruitmeppen tussen de bovenste en onderste plank gegleden is want de onderste plank zat helemaal onder de plukken haar en wat bloed.