Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ajajaj.
bulck schreef:Hehe Sjoert onze Weltmeyer merrie, is ook bloederig(hoewel je dat er niet meer aan ziet na al die veulens)
Voordeel blijft wel dat ze ijzersterke nakommelingen geven, en je qua bloedvoering gerust wat kan experimenteren.
In elk geval een mooi paard

) dan mams. Wel het schitterende hoofd en front behouden
Trudy_dJ schreef:Wat een knappe dieren zie ik hier weer voorbij komen.
Ik ben net terug van 2 weken USA, dus heb haar zondag weer opgepakt. Ging wel even stug, maar vanavond weer les, dus dan gaan we weer verder. Ik moet veel voltes rijden en dergelijke, om haar los en soepeltjes te krijgen.
Voor de rest is het een heerlijk diertje.
8 november hoop ik L1 te gaan starten.
Sussie85 schreef:Rij inderdaad ook een Amsterdam. Super werkwillig, maar ook spooky. We zijn nu weer aan het opbouwen na de blessure en hij was de eerste keer er weer op alles behalve braaf. Je ziet eigenlijk weinig amsterdams op wedstrijd maar ze lopen allemaal Z1 of hoger als je ze tegen komt. Mijne kan ook fijn springen, maar is veel te bang om dat op concours te doen (mijn avatar is ook Pancho, de Amsterdam).
.
Sussie85 schreef:Sjoert: Ik vind hem zelf vrij massaal. Hij is al een stuk chiquer geworden sinds hij bij ons is. Hij had heel veel puppyvet. Ander voer en niet meer een hele dag op stal hebben wonderen gedaan. Hij is al mooi opgedroogd.
Sussie85 schreef:Dat laatste klopt. Hij wil graag gaan op mijn handen hangen en dan lekker doorduwen ipv op zijn eigen benen lopen. Maar hij is wel erg werkwillig als je ermee bezig bent.
Ik vind hem dus ook echt niet rank/bloederig gebouwd. Want nu hij wat opgedroogd is vind ik het nog steeds een massaal paard. Zeker tegenover die andere twee van ons. Dat zijn wel echt bloedbeesjes.
Bulck: dat bedoelde ik ook niet. Ik bedoelde dat ik dat chique hoofdje niet herkende wat jij zegt van jouw paard.
Dat hij in de grond is ingereden wisten we toen we hem kochten. Was de handelsstal ook heel eerlijk in. Maar dat zorgde er wel voor dat wij hem konden betalen. Er zit nog héél veel werk in, maar ik heb goede begeleiding thuis. Dat scheelt een boel. Heb altijd paarden gehad waar vele anderen niet mee verder zouden kunnen komen.