Dit zijn foto´s van Veron toen hij net 3 maanden bereden werd .Toen mocht ik een oefenproefje rijden bij een wedstijd die door onze club werd georganiseerd. Helaas heb ik geen recentere foto´s bij de hand.
Jammer dat de foto´s niet groter in beeld komen was al blij dat ik dit voor elkaar kreeg maar zal zo even verder puzzelen om ze groter te krijgen.
Info over Veron
Zijn eigenaren kochten hem van zijn fokker men. Volmer toen hij nog een veulentje was. Hij is in Juli geboren. Hij is zadelmak gemaakt toen hij 3 jaar was geworden en gedroeg zich daarbij voorbeeldig . Dat was in aug. en sept. 2005. Daarna mocht hij nog lekker uitgroeien en spelen tot april 2006. Toen hebben we hem 10 min. gelongeerd en ben ik erop geklommen waarbij hij zich weer voorbeeldig gedroeg en ik besloten heb om hem erbij te gaan rijden.
Dat jaar heb ik hem zo´n 3 keer per week gereden en hebben we onze startkaart aangevraagd. In Februari 2007 heeft hij zijn eerste officieele wedstrijd gelopen en met succes 187 en 189 punten en een tweede plaats.
Sinds de zomer van 2007 rijdt/springt zijn eigenaar ook met hem.Dit vind Veron ook erg leuk om te doen en dit gaat ook erg goed.In het nieuwe buitenseisoen gaat hij L springen en L2 dressuur rijden.
Veron heeft een werkwillig karakter en is erg speels.Vind het niet erg als hij gekorrigeerd wordt mits het terecht is! Is van nature al verkeersmak, we hebben er nooit wat voor hoeven doen maar ik kan veilig door het dorp met hem naar de vereniging lopen.
Groetjes Hester