Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

haha!
(jaja, heb me er als laatste voor weten te selecteren
) haha! Echt wel veel mazzel gehad maargoed ik mag meedoen! Hopelijk gaat het goed..
Echt een geweldig karakter heeft die merrie van me

Dus die had ik weer mooi in de pocket (vanavond krijgen we de punten)
haha.., iets meer impuls, de schouders iets meer naar achteren en de horizon afkijken.. Eigenlijk meer punten voor mij dan voor het paard
haha!
Maar dat moet goed komen 

hahah!! Naja, oefening baart kunst zeggen ze
haha.. Bij mij gaat het ook nog met up's en down's hahaha.. En idd wat een pech zeg.. zo heb ik met mijn pony ooit is een wedstrijd gehad waarbij ik ook heel veel pech had.. ik was me witte dekje vergeten, singel knapte, met inrijden bleef er een touwtje aan een kalkoen zitten en viel ik met paard en al over de kop.. toen teugel geknapt en jaja.. heb het toen nog wel gepresteerd om daar foutloos het parcours rond te springen met een knoop in mijn teugel
haha!! 
Dus dan moeten we nog maar even verder oefenen..
Haha.. Met de rest van het commentaar kon ik me wel vinden hoor
Kraak de jury niet af ofzo :p haha.. Van dat commentaar kan je alleen maar leren..
Dus op naar de volgende wedstrijd met mn Corlandje
haha..
haha..
Geen enkele weigering maar wel een balkje.. maar hé.. ben allang blij dat ze de smaak nu te pakken krijgt 

Wij starten in Januarie! 

ladyzwien schreef:Margriet: super zeg! gaat goed komen met jou en W
Sha-ron: mooi dat het goed ging. Succes vant weekend!
Lotte-wessel: ja erg grappig! toen ik vertelde dat ik een Corland had gekocht, zeiden ze ook direct een schimmel? haha, maar nee deze is echt bijna zwart.