Magic_Ubaila schreef:Haha, jaa pittig oog idd! maar zolang je eerlijk bent tegen dr is t echt een schat! Met ups & downs komen we er wel...
Dat is precies hoe mijn paard ook is! Mooi koppie heeft die van jou!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Magic_Ubaila schreef:Haha, jaa pittig oog idd! maar zolang je eerlijk bent tegen dr is t echt een schat! Met ups & downs komen we er wel...
Meld me hier ook maar even.
Sinds een paar weken wordt ze gereden door een vriendin en het is een erg fijn paard! Ze is erg cool, kijkt nergens naar maar als ze het moeilijk vindt durft ze nog wel eens te gaan rennen (vooral in galop).

)
)
Veel te veel werk.. 

Super paard. Ik heb er nu zo'n 15x opgezeten, en nog geen pas verkeerd. Ik rij hem ongeveer 3x in de week 20min.

lucas03 schreef:Die ik nu zadelmak aan het maken ben is gitzwart
Maar daar zijn we hard mee bezig, en we hebben ook juryhokjes en dressuurringen overwonnen, dus die rare hindernissen komen vanzelf wel.
Hij is ook een beetje een laatbloeier, hij begint nu pas echt een 'kap' te vormen en een beetje kont te krijgen.

Hij heeft zich super gedragen, heeft wel natuurlijk gekeken naar dingetjes, en af en toe moest ik de gang naar voren er in houden ipv terug naar stal, maar ik denk dat hij het heel wat beter deed dan menig 'ervaren' paard.