Heb jij een paard van de hengst Future?!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Karianne12

Re: Heb jij een paard van de hengst Future?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-08 21:42

Hee rivendel1303:
heb je ook foto's van hem??

hoe gaat het bij de rest met de paardjes ???

Die van mij heeft het goede knopje weer gevonden, heb nu een paar keer gesprongen en dat vind hij helemaal geweldig dus heb een super veelzijdig paardje Haha! haha

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 13:53

Rivendel1303: Welkom en idd heb je foto`s??

Met die van mij gata het ook allemaal lekker, we trainen rustig door.. Binnenkort lvl, dus ben benieuwd.. in maart starten we weer wedstrijd, hopelijk kunnen we ons kwalificeren voor de kampioenschappen.. we gaan het proberen..

Karianne12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 20:10

Hee Kivas, Wanneer moet jij rijden bij LvL??
IK start met die van mij in Marieeheem. Ben benieuwd..

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 22:33

Marienheem daar staan mijn knollies, wanneer is het ook alweer? Dan kom ik wel even kijken Lachen

Karianne12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 22:55

hee lache Haha! haha 1 maart ben ik van de partij laat wel eventjes weten hoelaat ik moet Lachen

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 14:35

ik start 24 februari in deurne.. ben ook benieuwd.. highi.. ik hoop dat ik hem een beetje kan rijden, aangezien ik dat nogal eens vergeet als ik spanning heb.. hihi..

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 11:43

En hebben jullie nog wedstrijden gehad? Ik heb zaterdag weer wedstrijd in Wezep. ben erg benieuwd want hij loopt erg lekker de laatste tijd!
Karianne weet je al hoe laat je moet rijden bij laurens? Zal ik mijn fototoestel ook maar meenemen?

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 13:36

ik moet a.s. zondag lvl rijden.. hij is op het moment lekker baldadig. al zitten er wel goed stukken tussen.. we zullen zien.. Ik heb 8mrt pas weer wedstrijd..

Op mijn (nieuwe) werk hebben ze ook een 5jarige future merrie staan.. dat is echt een mega uit de kluiten gewassen merrie zeg.. pfff.. lopen kan ze wel en hara karakter is ook echt super... erg grappig om te zien.. (helaas geen foto`s)

Karianne12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-08 20:42

Heej Dorine,
Nee als het goed is weet ik maandag of dinsdag de tijden en dan zal ik het meteen vertellen... Ja zou wel leuk zijn als je foto's wilt maken daar zeg ik zeker geen nee tegen Knipoog haha

Kivas: Super veel succes ben benieuwd hoe het gaat...

Die van mij loopt echt al 2 weken helemaal top... zijn afgelopen weekend plotseling veranderd van stal. Mijn trainer had het helemaal gezien op de stal waar we stonden ruzie over dat er geen stro of voer was... dus zaterdag alles ingepakt. We gaan uiteindelijk allemaal naar Alice Naber - Lozeman in Biddinghuizen, maar omdat daar nog geen plaats was voor 12 paarden staan er momenteel 6 in Heerde...
Beetje onhandig maargoed het eind station wordt helemaal leuk...

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 21:25

Nadat Vasco de afgelopen 2 weken nogal vervelend was (zacht uitgedrukt).. Liet hij zich vandaag heerlijk rijden.. Laurens had me enorm geholpen, pikte de juiste dingen eruit waar we "problemen" mee hebben en waar we aan moeten werken (waar we dus ook al mee bezig zijn Knipoog ).. Na enkele nuttige tips en een intervieuw kwam later uiteindelijk het verlossende woord.. VASCO EN IK ZIJN GENOMINEERD!!! helemaal trots.. hij deed het ook super!!! Iedereen verder succes bij LVL en de wedstrijden!!

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 09:39

SUPER gefeliciteerd hoor!!! echt heel goed... jij heel veel succes mer het vervolg!

Karianne12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-08 15:31

Kivas:

Vet cool gefeliciteerd... altijd fijn een paard die je op de juiste momenten ff niet vervelend is Knipoog haha
Ik ben zaterdag aan de beurt en ben benieuwd hoe het gaat... ik ga puur voor de ervaring en hoop dat hij wat kan zeggen hoe ik verder kan gaan omdat ik vorig jaar bij hem ben geweest indd ik hoop dat je bij de 30 genomineerde komt Haha!

Karianne12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-08 23:25

Nou ik heb mn start tijd.
Ik moet om 15.00 rijden en Dorine Angela de Haan rijd half uurtje na mij miss kan je die ook op de foto zetten denk niet dat ze jou verwacht Tong uitsteken

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 10:52

Hehe nee die verwacht mij zeker niet! Das wel leuk, ik zal er op tijd zijn. (gelukkig is het 5 minuten van stal af haha)

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 13:26

in ieder geval heel veel succes.. ik ging ook voor de ervaring.. dus ben super blij met het resultaat.. Heel veel succes!!

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 16:15

En Karianne ben je al druk aan het oefenen? al zenuwen? Ik ben net terug van concours. had 185 punten, morgen ga ik weer (echt fijn hoor vakantie)

Karianne12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-08 21:16

hee super weer een puntje rijker... Ja ben druk aan het oefenen en hij loopt ook best wel fijn eigelijk dus dat is wel beter Haha! ga ik met een fijn gevoel daar heen...
Nou vakantie echt het beste kijk alweer uit over 6 weken Knipoog haha geef mij maar lekker werk hoor maarja heb genoeg vakantie in het vooruitzicht Haha!

Succes morgen!!!

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 11:35

en hoe is het bij iedereen gegaan.. lvl? wedstrijden?

Dorine gefeliciteerd!!

Voor diegene die nog weg moeten, succes!!

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 13:17

Pff gister ging niet zo best, ik denk dat hij de storm al in zijn kop had zitten want hij was echt eigenwijs en vervelend vooral tijdens de proef natuurlijk! Hij gaat deze week weer hard aan het werk! (we hadden trouwens 169 punten)

Karianne12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-08 20:42

Hee dorine, jammer dat hij zo eigenwijs was integendeel die van mij was echt zoo braaaaaf vandaag Haha! was trots op hem... je was weer snel weg tenminste ik kon je niet meer vinden haha
Helaas zijn we niet genomineerd maja de ervaring zelf vond ik super...

Karianne12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-08 20:43

zijn de fotos trouwens nog gelukt?! ben wel benieuwd Haha!

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 22:49

Ha Karianne, ja ik was weer snel weg, heb nog even gekeken bij Angela maar die moest achterin dus kon ik niet heel goed zien. Ik had nog een feestje daarna! Ik heb niet echt een goede lens om binnen foto's te maken helaas. Ze zijn dus ook niet zo heel goed gelukt. ik zal ze morgen even op mijn site zetten (degene die redelijk gelukt zijn dan)

Maar wat een gaaf paard heb je hoor. Als je die van mij ernaast zou zetten dan verdwijnt ie helemaal vanwege het grootte verschil haha. En zeker zeer braaf! Weet je wie er wel genomineerd zijn?

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 11:54

ow wat vervelend dorine, maar helaas kan het niet altijd goed gaan.. pff en die storm, die zal hij vast al gevoeld hebben, wat een ellende...

Karianne, jammer dat je niet genomineerd bent, maar ach de ervaring is belangrijker (athans vind ikzelf), je hebt zelf lekker kunnen rijden begrijp ik van je en fijn dat hij zo braaf was..

Iedereen nog veel succes!!

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 13:58

ach ja we gaan gewoon weer goed oefenen voor de volgende wedstrijd!!!

Ik heb de foto's van gister op mijn site gezet. Het is echt jammer dat ik niet zo'n goede lens heb voor binnen. Moeten we maar een keer over doen en dan buiten!

http://www.dpfotografie.nl/portfoliopaarden.htm

Karianne12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 18:13

Nou vind het mooie fotos hoor Haha! dankje
Er is een meisje die altijd bij mij op wedstrijden genomineerd zij moest voor mij met een vosje weet niet of je haar gezien hebt.