Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mijn éigen paard staat daar gestald en volg vanaf de zijlijn alles een beetje mee,en rijd hier en daar een paard. Ik zal als ik vanmiddag op stal ben eens even vragen wat er precies in de aanbieding staat, heb je tenminste een idee, dat PB ik dan wel oke?
ja ik dacht dat je er werkt hèhè :p 

Banzai schreef:Hallo,
Ik heb een Ferro x Farmer. Mooi paard en goed bewegen. En...een heel apart karakter. Slaat bij schrik oid met voor EN achterbenen. En is razendsnel met zijn beentjes. Verder is hij super soepel en lenig. Fijn paard om mee te werken, maar ik moet hem altijd in de gaten houden. Zie voor foto's stalmireille.nl. Hij heet VVV Texel.
Groet!
Mireille
:D wel stevig postuur
:D:)
Ik heb een Ferro x Farmer. Mooi paard en goed bewegen. En...een heel apart karakter. Slaat bij schrik oid met voor EN achterbenen. En is razendsnel met zijn beentjes. Verder is hij super soepel en lenig. Fijn paard om mee te werken, maar ik moet hem altijd in de gaten houden. Zie voor foto's stalmireille.nl. Hij heet VVV Texel.
Groet!
Mireille

Naomi_16 schreef:Banzai schreef:Hallo,
Groet!
Mireille
wat een leukerd:D wel stevig postuur
hoe oud is die ...?
echt mooie uitstraling ... ie foto van draf is erg mooi ...:D:)
ik heb ook een Ferro
geen kruising
of dergelijk ik wet neit in iedergeval de olympische ferro dat ik weet
Ik heb een merrie [***] X Mytens xx, voor foto's zie profiel. Een heerlijk ding waarvan ik na bijna 11 jaar nog steeds de 1001-delige gebruiksaanwijzing nog niet helemaal ken maar de meeste delen heb ik inmiddels al wel gelezen
Groet!
Mireille

Toke schreef:Dan is jou paardje familie van de onze
Terrorieta (moeder van mijn paard, in eigendom van de staleigenaar waar ik sta) is een Ferro x Caritas x Farmer, en komt uit hetzelfde lijntje, en is ook gefokt op Texel!
Naomi_16 schreef:De jouwe is een [***] x Elcaro want er worden altijd alleen maar de vader X grootvader van moederskant vermeld. Dus [***] is Triska's vader en Elcaro is Krista's vader.die van mij is een [***] x Krista
zal wel tijdje terug zijn geweest
Ik heb een Negro x Obrecht, een kleinzoon van Ferro dus. Heel lief karakter en heerlijk om te rijden, maar het is wel een beetje een heethoofd en als hij een slechte dag heeft valt er niks mee te beginnen. Leuk om te zien dat ze allemaal zo op elkaar lijken trouwens.