Ferro!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Beezietje

Re: Ferro!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 13:39

Ja anders moet je bij de contact gegevens eens geven van de stal waar je werkt? Ja dat is mogelijk maar in België zie je ook dat ze van de kleinere vanaf willen voor minder geld, wij zullen geen handel met Japen doen en Zweden é. Maar België heeft dan ook niet zo'n goede dressuurpaarden. Ken enkele mensen die goed fokken maar dat is dan weer met Duitse of Nederlandse hengsten.

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 13:42

Ik werk daar niet hoor! Tong uitsteken Mijn éigen paard staat daar gestald en volg vanaf de zijlijn alles een beetje mee,en rijd hier en daar een paard. Ik zal als ik vanmiddag op stal ben eens even vragen wat er precies in de aanbieding staat, heb je tenminste een idee, dat PB ik dan wel oke?

Beezietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 14:12

Ik dat is goed Haha! ja ik dacht dat je er werkt hèhè :p

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 15:42

Nou dit topic heeft wel even een opkikkertje nodig Clown
Had al een apart topic geplaatst maar heb toen deze link gekregen.

Naomi_16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-07 20:01

okeej leuk heb je ook een ferroo... Saskiakur...?

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 11:23

Helaas niet maar mijn zus heeft een Ferro gereden voor klanten.
Ik heb altijd Ferro zelf bewonderd en natuurlijk ook de nakomelingen met hun prachtige uitstralingen.

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 15:55

Ik rijd een kleindochter van Ferro, zij is van Rhodium x Pete en nu drachtig van United.

Trouwens, haar eigenaresse heeft haar gekocht toen ze te klein leek te zijn. Ze was toen nog maar 1.58 denk ik. Nu is ze 4 en gelukkig nét 1.63, dus ze kan gewoon in het stamboek. Daarbij natuurlijk super voor haar fokkerij-bezigheden!
Ik ben er wel trots op dat ik haar mag rijden. Het is echt een super lief en eerlijk dier en ook al is ze soms wat druk in haar hoofd tijdens het rijden, na 5 minuten is dat zo'n beetje over en kan ze lopen... poeh... Voor foto's heb ik wel ergens een topic geopend op itp (ze heet Rhodi).

Naomi_16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-08 18:56

Mijn ferro doet het echt ineens uit het niets zooo goed ... we hadden echt een oliebol jaar acter de rug ze zat helemaal vast met de spieren en gewrichten moest paar keer de manuele therapeut bij halen en nu heeft ze een weekje stil gestaan vanwege de kou en niet rijden in de bak ... doet ze het nu super zonder tegenslagen neit meer bokken ze laat veel meer toe ben nu zo blij ... eindelijk komen we smane nu pas ergens ...

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 16:01

Dat is fijn Naomie_16! Haha!
De mijne doet het op het moment ook erg goed. Train haar nu wel meer en intensiever omdat ik deze maand een doorstart wil maken in het Z, en er treden wel (alweer) stress symptomen op, maar ga haar er gewoon doorheen rijden, komt vast goed.. Typische Ferro Clown

Linda86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 18:55

Wel grappig dat het stresserige een Ferro trekje is.
Ik heb er namelijk ook zo eentje Haha!

Naomi_16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-08 19:18

haha zo ja das echt niet normaal stress hebben ze erg vaak...

ik zit nog niet op zo hoge niveau nog niet gestart ps volgend jaar.. ze starte met vorige eigenaar in L1 maar dat geloof ik neit echt want toen ik der kreeg kon ze niet eens fatsoenlijk wijken nu wel ... zitten op die niveau nuook beetje L1 maar we gaan volgend jaar in B starte xxx
Suc6 kaitlin

StalMireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 21:03

Hallo,

Ik heb een Ferro x Farmer. Mooi paard en goed bewegen. En...een heel apart karakter. Slaat bij schrik oid met voor EN achterbenen. En is razendsnel met zijn beentjes. Verder is hij super soepel en lenig. Fijn paard om mee te werken, maar ik moet hem altijd in de gaten houden. Zie voor foto's stalmireille.nl. Hij heet VVV Texel.

Groet!
Mireille

Naomi_16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-08 21:40

Banzai schreef:
Hallo,

Ik heb een Ferro x Farmer. Mooi paard en goed bewegen. En...een heel apart karakter. Slaat bij schrik oid met voor EN achterbenen. En is razendsnel met zijn beentjes. Verder is hij super soepel en lenig. Fijn paard om mee te werken, maar ik moet hem altijd in de gaten houden. Zie voor foto's stalmireille.nl. Hij heet VVV Texel.

Groet!
Mireille

wat een leukerd Haha!:D wel stevig postuur
hoe oud is die ...?
echt mooie uitstraling ... ie foto van draf is erg mooi ...
Haha!:D:)

ik heb ook een Ferro
geen kruising
of dergelijk ik wet neit in iedergeval de olympische ferro dat ik weet

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 21:50

Banzai schreef:
Hallo,

Groet!
Mireille

Wat een leuk ding zeg! Ook weer zo'n typisch koppie en blesje!
Rijd je er ook wedstrijden mee?

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 21:51

Naomi_16 schreef:
Banzai schreef:
Hallo,

Groet!
Mireille

wat een leukerd Haha!:D wel stevig postuur
hoe oud is die ...?
echt mooie uitstraling ... ie foto van draf is erg mooi ...
Haha!:D:)

ik heb ook een Ferro
geen kruising
of dergelijk ik wet neit in iedergeval de olympische ferro dat ik weet

whaha!!
Dat is geen kruising, dat is de moeders vader Clown
En op papier heet hij gewoon Ferro hoor Knipoog

Naomi_16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-08 21:56

ohw ja ik heb der helemaal geen verstand van haha voor eerst dat ik eigenpaard heb vandaar hb der bijna een jaartje die van mij dus hha sorry !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 21:57

Laat ik me dan ook maar eens melden Haha! Ik heb een merrie [***] X Mytens xx, voor foto's zie profiel. Een heerlijk ding waarvan ik na bijna 11 jaar nog steeds de 1001-delige gebruiksaanwijzing nog niet helemaal ken maar de meeste delen heb ik inmiddels al wel gelezen Clown

Toke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 07:43

Banzai schreef:
Hallo,

Groet!
Mireille

Dan is jou paardje familie van de onze Haha!
Terrorieta (moeder van mijn paard, in eigendom van de staleigenaar waar ik sta) is een Ferro x Caritas x Farmer, en komt uit hetzelfde lijntje, en is ook gefokt op Texel!

Naomi_16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-08 10:06

die van mij is een Ferro x Krista

Toke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 10:11

Toke schreef:
Dan is jou paardje familie van de onze Haha!
Terrorieta (moeder van mijn paard, in eigendom van de staleigenaar waar ik sta) is een Ferro x Caritas x Farmer, en komt uit hetzelfde lijntje, en is ook gefokt op Texel!

Even correctie, Terrorieta is een Ferro x Caritas x Nabuur, maar de Farmer waar jou Ferro uitkomt, is ook een dochter van de moeder van onze merrie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 21:23

Naomi_16 schreef:
die van mij is een [***] x Krista
De jouwe is een [***] x Elcaro want er worden altijd alleen maar de vader X grootvader van moederskant vermeld. Dus [***] is Triska's vader en Elcaro is Krista's vader.

Naomi_16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-08 21:56

ja okeej
ja das krista der vader
hoe weet jij dat ...?

ik heb geen verstand van wat er na de x komt haha dacht de moeder vandaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 21:59

Naomi_16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-08 22:15

haha ohw okeej
kan het me niet echt meer herrinneren dat we gepbt hebben Lachen zal wel tijdje terug zijn geweest

Windsor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 19:05

Dan meld ik me ook maar Haha! Ik heb een Negro x Obrecht, een kleinzoon van Ferro dus. Heel lief karakter en heerlijk om te rijden, maar het is wel een beetje een heethoofd en als hij een slechte dag heeft valt er niks mee te beginnen. Leuk om te zien dat ze allemaal zo op elkaar lijken trouwens.