Hoi iedereen, net weer thuis van een lange reis uit denemarken 10 uur gereden met de auto.. ben echt moe nu maar toch nog even snel achter de comp haha.
Welkom Ilivus! wat een leuk dier heb je ik vind hem niet heel erg op de andere wellingtons in dit topic lijken maar wel erg mooi, hij is wat breder en robuuster(althans zo ogen de foto's), jij bent vogens mij ook de enige die er echt mee gecrossed en gesprongen heeft in dit topic of niet(heb ik het mis mensen? iedereen rijd toch dressuur hier)? want een wellington is eigenlijk ook als een springer gefokt.
@Haike bedankt voor je antwoord! Moet ik nou wat meer stelling vragen met mijn linkerhand dan? dat bedoel je toch?
Ik ga er zeker mee aan de slag van de week, je legt het iig heel gemakkelijk uit!
En je zegt ook dat ik haar goed aan het been moet hebben voor deze oefeningen , hoe doe ik dat als ze deze negeert? hoe krijg ik haar meer in actie van mijn been?
iig bedankt voor je moeite!
@Kimbuuron, wat vervelend allemaal , heb je nu inmiddels alweer wat met hem kunnen doen?
@Vera netjes hoor! Go girl..!
nou let niet op mijn typegedrag en spelling maar moet nu echt naar mijn mand... ben erg moe..
Tot morgen!