Ed King Hill?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jorik

Re: Ed King Hill?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 16:24

mijne komt ook uit een E-merrie, ze word rond de 1,57.mijne lijkt in verhouding dan weer klein, maar dat zal wel door de scheut arabisch komen.denk dat die van mij veel pony achtiger blijft.

xjessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 17:59

Afbeelding
Afbeelding
Nieuwe foto's van mijn Ed King Hill merrie

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 18:04

tis niet toegestaan om een topic op hoog te schoppen Knipoog

Ik TEM even

xjessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 18:09

nouww ja was niet bedoeld om het topic omhoog te plaatsen. maar ja weer een nieuwe ed king hill topic openen is ook zo zonde

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 18:12

jimmyquarter schreef:
Hallo,
Ik ben te groot voor mijn pony ( Verdrietig ) en we zijn van plan om over te stappen op de paarden. Nu heeft iemand mij aangeboden om mijn pony tegen hun paard te ruilen. De vader van dat paard is Ed King Hill.
Kan iemand mij meer vertellen over het karakter van zijn nakomelingen of andere belangrijke dingen? Of heeft iemand zelf een paard van Ed King Hill?
Plaats hier alstjeblieft alles wat je weet over hem Lachen
Groetjes Denise

hoi
Ik heb zelf een tweejarige hengst van ed king hill hij is echt super lief voor een hengst, dus ik zou het zeker doen

Frankinero

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 14:45

Ik ben sinds zondag Z1 startgerechtigd met mijn bonte EKH.
Hij is 8 jaar en loopt ook in het vierspan, op internationaal niveau.
Superpaard
We hebben nog een EKH die ook in het vierspan loopt, is ook een superding. Lekker makkelijk en braaf.

Samham

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 14:54

Wij hebben ook een ruin van Ed op stal staan, ik ben met m bezig om hem manieren bij te leren. Hij is nu 2, dus het is wel logisch dat ie wat eigenwijs is Clown Ikzelf vind het een schat van een beest, soms wat drammerig, maar goed te hanteren. Hoe hij onder het zadel is weet ik pas van 't zomer!

Dit is onze Ed:

Afbeelding

Maggie_Eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 22:42

he mensen ik heb sinds kort ook een bonte ruin genaamd Eddy. Zoals de naam doet vermoeden zou het een nakomeling van EKH kunnen zijn, en dat is naar alle waarschijnlijkheid ook zo maar ik weet het dus niet zeker. Wat zeggen jullie ervan en heeft iemand eventueel een idee hoe ik hier achter zou kunnen komen of het echt zo is? Eddy komt uit een haflingermerrie en hij is nu bijna 7 en hij meet 1.58. tis een beestje met behoorlijk wat pit, en hoewel hij toen hij jong was helemaal niks moest weten van de mens is hij nu een knuffeldier, tenminste zolang je ernaast staat, want hij is wat betreft het rijden wel redelijk eenkennig, laat wel anderen toe nu, maar voorheen kregen ze vliegles als er iemand anders op stapte dan ik (ik ken m al zo'n 5 jaar en heb hem ook zelf ingereden). verder is er zowel spring als dressuur capaciteit (met vrijspringen haalde hij de 1.15 m!). nu even een poging om een aantal foto's te plaatsen....
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding

ben benieuwd wat jullie ervan vinden!! Knipoog

linn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 22:49

Ed King Hill zelf staat bekend als een hengst met een vals karakter.. Heb het zelf meerderemalen gezien en meegemaakt hoe hij zich gedroeg bij bijvoorbeeld al het uit de stal komen..!
Ook onder het rijden was het geen makkelijk paardje! Je kan geruct zeggen dat het een echte hengst was!

Over zijn nakomelingen weet ik verder vrij weinig maar heb al wel gehoord dat de meeste daarvan ook niet de makkelijkste paarden zijn. Ik zal er nog maar eens goed over denken om er 1 te kopen.

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-07 07:47

hallo, ik zat dit even allemaal te lezen, maar die Sharida is dus een appelschimmel?? een vriendin van mij heeft onlangs een paardje gekocht en ik denk dat het ook een appelschimmel is (die worden lichter toch?) maar volgens haar en de verkoper is het een ijzerschimmel en dan verandert ze niet?!?!
heb even de foto in de link gezet, want het is niet mijn paard!!!!:
helaas te donker:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=COSBYLVJ
maar hier beter:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=ZVSYIYOJ

ben benieuwd wat jullie denken??

xjessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 15:32

mijn paard is een ed king hill maar is vrij normaal kwa karakter ze heeft wel zo nu en dan dr trekjes maar is niet vals ze is heel lief en heel aanhankelijk.
Niet eenkennig ofzow. Met rijden ook super braaf. alleen is ze niet al te makkelijk te rijden beetje moeilijk in dr mond enzow.

Ed king hill heb ik idd ook gehoord dat ie niet zo'n lieverdje was maar uit mijn merrie merk ik daar gelukkig niets van!

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 16:07