Hier eerste onrustige nacht gehad Enorm uier maar zit alleen nog maar hars in. Maar wel schrapen, draaien, naar buik kijken. Ik hoop eigenlijk dat het nog minimaal een week blijft zitten tot na de vorst Ze is eigenlijk ook begin april pas 11 maanden drachtig
Ik meld mij hier ook. Afgelopen zaterdag hem gezien met de hengstenshow en toch zeer overtuigd. Goed bewegen ,mooi uiterlijk en een van de weinigen die super relaxt door de baan ging...
Nee Slappe banden en uier op spanning maar nog geen melk
Iccc
Geplaatst: 24-03-18 08:46
Hoe doen jullie eingelijk tegen die tijd dat het veulen komt. Die van mij staat sinds januarie in een nieuwe kudde op een andere stal. Dit gaat super goed ze staat met drie mini Welshjes en een kleine pony die er sinds een maand is. Alleen is ze zo dikke mik met die nieuwe pony, als die weggaat vind ze minder leuk. Alleen die claimt veulens zegt de eigenaar..
Dalijk toch appart? Of in de groep laten lastig anders nog meer stress als ze eruit gaat, uiteraard ernaast wel. Ze is wel de baas in de groep.
Weet niet wanneer ze zover is maar tijdens bevalling moet ze wel een beetje rust hebben en je moet er goed bijkunnen als er wat mis is Neem aan dat ze onder alarm staat