Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. Maar dat krijg ik er zelf echt zelden uit gereden, ben echt geen ster ruiter. Voor hem ben ik gewoon net niet handig en snel genoeg, hij is zo slim en snel. Ik kan me dus niet voorstellen dat zijn manier van bewegen dus echt de hoofdoorzaak van alle ellende is. 

.
), in de wei loopt hij vaak ontzettend te donderen en te showen
. nickynicole schreef:Wat balen van je Negro-merrie. Heeft ze predicaten? zo niet, dan zou ik alleen fokken voor eigen gebruik. Er zijn enorm veel goede veulens dat je op moet passen dat je niet gaat vermeerderen..
Inottery: Waar baseren ze dat op dat de blessure komt door de extra beweging van je paard? Ik heb nog nooit een diagnose als deze gehoord. Zeker niet wanneer het paard niet heel zwaar werk doet.
.
nickynicole schreef:Wat balen van je Negro-merrie. Heeft ze predicaten? zo niet, dan zou ik alleen fokken voor eigen gebruik. Er zijn enorm veel goede veulens dat je op moet passen dat je niet gaat vermeerderen..
Inottery: Waar baseren ze dat op dat de blessure komt door de extra beweging van je paard? Ik heb nog nooit een diagnose als deze gehoord. Zeker niet wanneer het paard niet heel zwaar werk doet.

ze verveel zich wel maar gewoon geen tijd voor. Met mijn 2 andere paarden ben ik ook geselecteerd voor de regio's dus daar gaat mijn tijd naar toe 

)
Op naar de regio en hopelijk kan ik daar net zo fijn rijden! Vooral even oefenen op de middendraf, daar viel het kwartje donderdag pas bij en in de proeven is het gewoon te weinig. En op het voorwaarts stappen. Ze wordt heet, maar stapt graag traag. Door het hete (niet te vergelijken met wat ik normaal heet noem, maar voor haar doen) draaft ze meteen aan als ik been geef.