Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
janderegelaa schreef:Esther28 schreef:Hoezo? Wat ik al zei: behalve IHW boeit t me eigenlijk niet zo. Dier moest gechipt en geregistreerd dus maar voor een stamboek gekozen wat stabiel is.
Dan zit je bij het KWPN wel goed ja. Ik geloof dat Gelders B geregistreerd ook gewoon naar de keuring mag.
 , was vooral een praktische keuze. Ik heb mijn veulen gefokt puur voor de leuk en als opvolger voor mijn merrie, that's it. Geen ambitie om er ver mee in de sport te komen o.i.d.                                                         janderegelaa schreef:Esther28 schreef:Hoezo? Wat ik al zei: behalve IHW boeit t me eigenlijk niet zo. Dier moest gechipt en geregistreerd dus maar voor een stamboek gekozen wat stabiel is.
Dan zit je bij het KWPN wel goed ja. Ik geloof dat Gelders B geregistreerd ook gewoon naar de keuring mag.
Esther28 schreef:En ligt dit dan wel in de lijn met het fokdoel KWPN-GP?

Coloured schreef:Esther28 schreef:En ligt dit dan wel in de lijn met het fokdoel KWPN-GP?
Dit veulen heeft bijna helemaal een KWPN gefokte gelderse/tuigpaard moederlijn met 1 x een groninger uitstapje. Kun je prima mee naar de gelderse keuring. En de groninger hengst ertussen is alleen maar goed voor de bloedspreiding, mooi oud gronings bloed.
MyChoice schreef:Heel leuk dier! Ik hoop stiekem ook op een zwarte merrie. Wel met iets meer wit dan m'n merrie. Ze heeft eerder een veulen gehad van test, die was Vos
 , maar alvast wat foto’s