Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Twinklebel schreef:s0173957 schreef:Tja, zonde van de springlijn... vind ik wat overdreven. Zoals je zegt, wat is 1 veulen op de loopbaan van een fokmerrie?
Uiteraard niet verwachten dat je vanuit de half-dressuurgefokte nog een eechte springer zal fokken...
Ben met de Daddy Cool ook niet van plan te fokken, als er ooit nog wat gedekt wordt is hetd e moeder.
Twinklebel schreef:Ik zou het best leuk vinden, vaker een veulentje van Vien. In de eerste instantie zou Vien ook terug gaan naar haar fokker als fokmerrie maar helaas konden we het over een aantal dingen niet eens worden en staat ze nu gewoon gras te maaien...
Tassie89 schreef:Twinklebel schreef:Ik zou het best leuk vinden, vaker een veulentje van Vien. In de eerste instantie zou Vien ook terug gaan naar haar fokker als fokmerrie maar helaas konden we het over een aantal dingen niet eens worden en staat ze nu gewoon gras te maaien...
Jammer dat ze zo vroeg geblesseerd is.. Hopelijk kan je er ooit weer wat mee doen..
Ik heb nog nooit gefokt, ik verdiep me wel heel erg in de laatste jaren.. moet ook wel met zo'n vriend als die ik heb
mooi paard op de laatste foto Tassie! Leuk dat jullie interesse hebben in het fokken, ik ben daar niet zo in thuis, maar vind het wel leuk om te lezen! Maar dat heb je als je een ruin hebt...
:

[/ 

) hoeven...
, rondgenaaid, van Harry Horse, mooi betaalbaar en hij staat super! Voel me net een kind dat wat uitgezocht heeft in een speelgoedwinkel
!