Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Zoals een courbette maar dan zonder de hipjes op de achterbenen en een soort van Capriole (sprong en dan achterbenen uitslaan in de lucht). Dus het wordt tijd dat we wat meer mogen doen. Volgende week mogen we op controle, dus hoop dat het allemaal in orde is en we een klein beetje meer actie mogen ondernemen. Colga schreef:Hier ook weer aan het oppakken, maar hij bokt nu wat. Heeft hij nooit gedaan, dus ik denk dat hem iets dwars zit.....

Colga schreef:De osteopaat moet toch voor mijn andere paard komen, dus laat ik haar meteen even kijken.
Hij doet het bij aangalloperen, maar ook als ik wat vooruit wil rijden. Niet hoog hoor, gewoon protest.
Zadelpasser komt ook volgende week om het zadel even na te kijken.
fargo schreef:Colga schreef:De osteopaat moet toch voor mijn andere paard komen, dus laat ik haar meteen even kijken.
Hij doet het bij aangalloperen, maar ook als ik wat vooruit wil rijden. Niet hoog hoor, gewoon protest.
Zadelpasser komt ook volgende week om het zadel even na te kijken.
Bij mij was het ook bij het aangalloperen en verder was hij wat vluchterig op die hand in de gallop.