Nee, zonder gekheid. Bovenstaande moet soort van opvolgster worden van moeders. Gelukkig hebben we nu 2 merries waar we uit kunnen 'kiezen'. Altijd weer mooi.
xx_Irisje
Geplaatst: 03-06-11 23:47
He wat leuk! Allemaal Jazz-mensen
Ik zag een heel knap veulen van Sjoert en een knappe Elite merrie langskomen, ga zo nog even in dat topic reageren
Otje doet overal voor snurken en een nekje erop zetten. Dat dier had echt een sprietnek toen ze kwam maar nu lijkt het ergens op, als ze hem er op zet tenminste
Laurie
Geplaatst: 03-06-11 23:49
Het is echt een plaatje, Sjoert!
De onze was een schijtluis... kan niet anders zeggen. Witte hekjes waren het ergst.
Eerder in dit topic staat een filmpje van mijn Jazz en dat zal je herkennen als een echte Jazz
Seven
Geplaatst: 04-06-11 00:04
mooi dier sjoert
onze jazz is eigenlijk niet zo heel bang staat dan ook op een akkerbouw bedrijf dus is voor de duivel niet bang, maar toen we dr lieten keuren stond ze wel even te snurken maar binnen 10 min stond ze meer te slapen. Ze kijkt eerst de kat uit de boom en vind het dan wel prima.
Gisteren ben ik voor de laatste scan naar de lingenhoeve geweest en ik mag mijn Jazz weer 100% oppakken na haar botvliesblessure. Het is echt heel snel gegaan, eigenlijk heeft ze er de gehele periode niet eens kreupel op gelopen. Mijne is trouwens wel een ongelooflijke schijtluis op concours enn inderdaad witte hekjes drama..
Hier nog een die goed verbrand is, wel heerlijk weer!! Ik heb vandaag mijn Jazz naar een andere stal gebracht. Ik had twee paarden op verschillende locaties maar dat is echt geen doen. Ik durfde vanwege de blessure mijn jazz eerst niet te verhuizen want opbouwen doe ik toch graag in een binnenbak en die hebben ze hier niet, maar hier komt ze wel elke dag buiten in wei en/of paddock dus ik ben benieuwd of ze ook bomproof gaat worden ik durf het nu in ieder geval wel aan.
Hier net een flink potje onwer geweest. Maar de zon schijnt weer Vince vanochtend al gereden. Flink aan de lengtebuiging gewerkt in de keertwendingen, travers en appuyementen. Zware training.
Ik heb me donderdag tijdens de wesdtrijd ook verbrand. Gevaarlijk!
mienetje
Geplaatst: 05-06-11 17:13
Heerlijk dat verbranden !!.. Ben blij dat ik er niet zo snel last van heb, gelukkig
Kom net van Rumour af.. Op het begin wat "opstart" probleempjes, denk dat ze wat spierpijn had, kwam er eerst wat tegenin.. En dan is mijn fout, aangezien ze ontzettend voorwaarts is, door mijn benen af te steken.. Wanneer ik mijn been erbij heb, is er niks aan de hand.. Ach, zal vast wel goed komen, moeten nog wat aan elkaar wennen Ben wel super blij en trots met haar
Gelukkig heeft het hier zo goed als niet geonweert, heb 1 flits gespot, meer niet!!
Vince is vaker ook wat stijver in het begin na een ontzettend zware les. Gewoon rustig opstarten! Ga volgende week eens S&T bij Vince eens indoen. Kijken hoe hij reageert!
Gewoon rustig aan elkaar wennen, Mienetje Met die spierpijn komt het ook wel goed
Ben benieuwd hoe hij op S&T reageerd, Saskia!
Ben gisteren op concours geweest maar was niet zo'n succes, paarden werden buiten gezet en in het land ernaast hooi geschud. Moest 600 zeilen bijzetten om de boel op de rit te krijgen en dat was eigenlijk nog niet genoeg. 1e proef was alles met horten en stoten en mn 2e leek er iets meer op maar afwerking kwam nergens voor. Uiteindelijk met 175 en 179 naar huis gegaan, moet zeggen dat me dat verbaasde. Vandaag staat ze lekker in het land, morgen weer aan de bak.