Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Gister zei een stalgenoot wat een prachtbeest en hij wordt zo te zien aardig aan de maat!

femskie schreef:@Gribaldi: spannend hoor.. ben erg benieuwd wat de da ervan zegt.
Er is ook niet zoveel te vertellen momenteel, he? Roos is wel mee uit wandelen geweest en ze leert om apart van mijn oude paard te fungeren. Heb haar al weer eens kennis laten maken met de trailer, even erin staan en er weer uit. Dat soort dingetjes. En straks heb ik weer een weitje waar ze lekker even de benen kan strekken. Nu alleen een paddock met schuilstal. Is toch net te klein voor een vliegpartijtje.
Verder heb ik gemerkt dat ze wat bultjes heeft op de rug en op de bilpartij. Nu had haar moeder dat ook maar ik heb geen idee wat het is. Zijn een soort korstjes met daaronder normale huid...
Parti is ook al aardig wat keer in geweest en gereden de eerste rit duurde bijna 6uur 
. Ja hij snapt het aardig maar linksom gaat beter dan rechtsom dan draait hij steeds om maar hij is nog jong dus langzaam opbouwen.
Donja schreef:Ze is ontzettend makkelijk om weer op de pakken. Ze leerde vorig jaar ook heel erg snel.
Ik ben nooit zo bang om een paard na het beleren enige tijd stil te zetten, dan hebben ze mooi de tijd om alles te verwerken, overvraag je ze niet en kan je daarna veel makkelijker door.

gribaldi schreef:Dan heeft hij het van zijn moeder, denk dat hij best veel van zijn moeder weg heeft!!
Hoor van de week positief of negatief nog even spannend, hij hoorde wel duidelijk een extra toon, maar hij zei dat ik me maar niet te veel zorgen moest maken![]()
Hij vroeg of het altijd al zo'n makkelijk paard is je kan echt letterlijk alles bij hem doen, uhh ja eigenlijk wel
Maar het wordt een topper hoor! Kleine parti wordt groot en mooi