Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Gewoon een mooie tussenmaatje is genoeg voor mij
Yttel schreef:Ik heb foto's gemaakt. Zal ze straks even uploaden.
Ben met de foto's langs de da geweest en het verhaal er bij verteld. De da had er ook niet van gehoord en kon zo van de foto's niks zeggen.
Als het lukt haal ik haar maandag op en ga dan langs de da. Eventueel worden er dan foto's gemaakt om te kijken als er niks vergroeid is.
tita schreef:Ja die bult heeft mijn merrie ook, ze heeft gewoon sportkeuring gehad en GGK ik weet ook niet of die weg gaat. Er zijn foto's gemaakt van haar rug en heb er niks over gehoord.
Onder het zadel zie het niet zo erg, maar wel als ze opgewonden is.
Nu gaan we maandag naar Laarakkers en neem ik die rug gelijk mee. Ik hoor wel wat de diagnose is.
http://5.media.hyves-static.net/1449086 ... 86276.jpeg
Moet je maar een denkbeeldige lijn trekken vanaf haar rug naar staart dan kom je de bobbel zelf tegen, ik heb wel vermoeden waar het van komt maar ik zal nooit achter de waarheid komen.

en als ze verder goed is maakt grootte helemaal niks uit... Qua karakter kan ik zeggen dat onze Unaniem merrie wel af en toe lekker heet kan zijn, maar heel beheersbaar. Ik vind het wel een fijne eigenschap van haar. Verder is ze in de omgang en tijdens het werk heel erg makkelijk. We hebben haar ook al een keer meegenomen tijdens een oefenparcours met andere paarden, muziek en drukte en ook daar was ze zoals ze thuis altijd is. Heel makkelijk !
Verder wel goed te rijden hoor, niet gebokt/gestijgert.. Niks aparts gedaan. Alleen het was lastig te rijden omdat het uitgerekend gisteren (zul je altijd zien) erg druk was (pony's zijn vooral erg interessant
) en het stuur zit er nog niet zo goed op dus dat was vooral het probleem. Hij heeft zich wel voorbeeldig gedragen verder maar we moeten nog ff verder trainen zodat die goed te rijden is en dan gaan we het nog 'n keer proberen. (op het laatst was die trouwens heel ontspannen en zakte zn hoofdje alweer fijn
)
Hij valt me niks tegen, als die nu al zo goed reageert.. Ken je nagaan als die straks goed te rijden is

Melanie_B schreef:Zolang die zich zo blijft gedragen, blijft hij zeker weten hengst!!
Maar we wachten het nog even af. 
Melanie_B schreef:Klopt, ik zal er ook vast nog wel iets meer werk mee krijgen. Maar we gaan het voorlopig nog even aanzien, en als het echt niet te doen is dan gaat die gewoon als ruin door het leven.Maar we wachten het nog even af.

Yttel schreef:tita schreef:Ja die bult heeft mijn merrie ook, ze heeft gewoon sportkeuring gehad en GGK ik weet ook niet of die weg gaat. Er zijn foto's gemaakt van haar rug en heb er niks over gehoord.
Onder het zadel zie het niet zo erg, maar wel als ze opgewonden is.
Nu gaan we maandag naar Laarakkers en neem ik die rug gelijk mee. Ik hoor wel wat de diagnose is.
http://5.media.hyves-static.net/1449086 ... 86276.jpeg
Moet je maar een denkbeeldige lijn trekken vanaf haar rug naar staart dan kom je de bobbel zelf tegen, ik heb wel vermoeden waar het van komt maar ik zal nooit achter de waarheid komen.
Het lijkt wel heel erg op de bult, die mijn merrie heeft!
Heeft jouw merrie er verder in de training ook last van? Ben benieuwd wat Laarakkers er van zegt! Hou je me op de hoogte?
Edit: Waar denk je dat het van komt dan? (val, vastliggen??)