Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
Lekker leergierig ding! Hij is trouwens een stuk lichter geworden nu ie 24 uur per dag op het land staat. En ik ontdekte gister ineens een aalstreep op zijn rug!
)
Jolo schreef:@jade; oh, wat zonde om zo je dier kwijt te raken....
Klinkt als een fijn paard!
(edit; spiekte even in je profiel; leuke paarden, de Damiro ziet er ook goed uit. maar begrijp ik goed dat je er geen meer van hebt?)
Ik heb de mijne ook juist gekocht omdat ik van die sensibele, maar welwillende dieren hou (en dan met name merries).
ik heb overigens ook een voorkeur voor merries, ik ben mede overtuigd om veulentje te kopen omdat ik de mama echt helemaal geweldig vond
regelmatig een paar uurtjes verlof opnemen
) Dank je wel! Ben ook voor zijn koppie gevallen, je leest het karakter er zo van af
. Herken inderdaad ook heel veel van hem in de andere paarden, ook de schimmels. Ook het 'model' en de bouw zie ik terug. Wat slanker, maar pezig en gespierd. Bloedige paardjes!

)
Mooie tijd gehad samen?)
. En op Petra reageer ik ook!
Oké soms een beetje teveel. Maar daar leer je zelf ook weer veel van.
kaotictjinta schreef:Viel me zo even op....
Zijn de Twentenaren speciale Odermus liefhebbers???
In dit topic zitten er al tig met woonplaats ergens in Twente en ik ben er van oorsprong ook een.
Tuurlijk mag iedereen Bietje zeggen!
Net zoals mijn boktnaam afkorten.... En op Petra reageer ik ook!
Mijn eigen rijpaard is er eentje die nou niet echt het vuur uit de sloffen loopt. Geweldig lief paard maar zonder pit. (zie mijn profiel).
Dan is Bietje wel even heeeeeel wat anders. Gezien mijn gezondheid zal ik zoals hij nu is er never nooit niet op stappen, maar ik moet eerlijk bekennen dat het wel heel leuk is om er mee te werken.
Er komt tenminste reactie.Oké soms een beetje teveel. Maar daar leer je zelf ook weer veel van.
Kleinere hulpen geven bv.
Wel odermus liefhebber!
Jolo schreef:Heel veel succes Utopie! hoop dat ie zich netjes gedraagt zodat het zo snel mogelijk weer over is!
Mooi dat het met bietje zo goed gaat! (mogen wij ook Bietje zeggen?)
Combinatie van aan de hand werken, longeren, vrijspringen etc. doe ik met die van mij ook. Juist omdat het zo'n gevoelig dier is merk ik dat ze er erg goed op reageert en gehoorzamer van wordt.
Mooie foto's Madelein; hij groeit hard!
(China was erg leuk! maar zag van jou ook ergens leuke vakantie-foto's voorbij komenMooie tijd gehad samen?)
Ik wist de afstamming van mijn merrie voordat ik bij d'r ging kijken; Odermus x Wahtamin.... kende het karakter van allebei wel wat (vooral Wahtamin eigenlijk) en was heel benieuwd naar dit paard. Had wel een felle dondersteen verwacht eigenlijk. heb 'r na een keer op het eerste gezicht gekocht. Maar leuke is dat ze ook ontzettend lief en aanhankelijk is.
Maar moet toegeven, dat als ik m'n handen er aan vol heb, heb ik ook wel eens verzucht; waarom moet ik altijd dit soort paarden uitzoeken!!!???
Volgens m'n vriend verandert dat toch niet![]()
Ach, 99% vd tijd wil ze het graag goed doen voor je, en dan geeft ze ook meer dan de paarden met minder pit.

nee je hebt geen foto's gemist denk ik. Jolo heb ik bij m'n Hyves staan, denk dat ze die bedoelde. Als er liefhbbers zijn zal ik er een paar plaatsen haha!