Nieuws over onze manhattan, De rontgen foto's zijn gemaakt. Alles was super mooi en super gaaf. dat is natuurlijk heel goed nieuws maar nu weten we nog niet waarom ze niet wil lopen grrrrr.....!! Vandaag worden er nog foto"s gemaakt van het hoefbeen (die waren gister mislukt) en dan kijken waar het dan wel vandaan kan komen.
leuk cantos veulen heb ik volgens mij in je profiel gezien. Wij hebben uit onze manhattan een Tygo veulen gehad maar die is helaas niet ouder als een jaar mogen worden.
Mijn zus (doodsbang voor paarden) heeft op onze manhattan ge zeten (aan de longe) in stap en draf! Als ze alleen het ritme kwijt was en balans verloos ging ze gelijk terug naar stap, zo leuk om te zien.
Janski
Geplaatst: 25-04-12 00:22
dat Veulen doet het heel leuk .. alleen wat er dit jaat op moet is een grotere puzzel. Iemand hier die toevallig met een Manhattan fokt en nog een goed idee heeft?
Janski Wij hebben uit onze karandasje merrie (zelfde moeder als de Manhattan) een Tolan R veulen gefokt. Ze heeft wel veel van der moeder maar makkelijker te rijden. Echt wel een fijn beetje. Ze is nu 4 en afgelopen zondag eerder wedstrijd gelopen en ze was super braaf. Wat zit er aan moeders kant?