Ik heb nog een filmpje van het losrijden ( een stukje dan ) , je ziet ook degene die gewonnen heeft .. zon ruig dier, wel een enorme galop misschien te groot in mijn ogen.
Ja snap wat je bedoeld moniek, vind dat paard ook erg terug gereden op dat stukje. Fly gaat dan ook zo wippen, heeft ook een hele grote galop, maar moet je wel flink voorwaarts houden.
Ja is soms ook echt belachelijk wat je ziet rondrijden in de basis in de L/M al paarden die zowat in passage lopen, hele spectaculaire beesten. Zal op de regio volgende week al wel helemaal feest zijn.
Qleke
Geplaatst: 16-01-17 22:45
Wow Essie echt.. is wel leuk om naar te kijken denk ik!! Afgelopen zomer ging ik naar mijn concurrentie kijken op het nationaal van andere provincies.. Dat is dan Z en eerlijk gezegd als ze geen stang hadden ingestoken, had je gedacht dat ze B of L gingen starten.. Geen oprichting, geen verzameling, geen expressie.. Één meisje daarentegen reed echt zo goed en dat vonden ze maar niks kon mezelf nog net tegenhouden om mijn mond open te doen.. Dus ik zou dat wel graag eens wat meer zien bij ons
Volgens mij is dat degene waarvan ik dacht dat ik tegen moest en alleen maar zou hopen om er een klein beetje bij in de buurt zou eindigen die was van de zomer nl kampioen in de L1.
Mijn andere paard loopt ook z, zou je ook niet altijd zeggen maar dat is gewoon een gek dier. Heeft veel moeite met oprichting en verzameling maar gaat thuis steeds beter. Maar als je dan op wedstrijd komt en hij heeft ook maar een klein beetje het idee dat hij het niet kan slaat hij af en is het echt een B/L paard.
Ze komt uit Brabant .. dus waarom ze helemaal hier komt starten ..
Sharkj
Geplaatst: 17-01-17 11:17
Ziet er netjes uit moniek!
Vond de galop van dat andere paard er ook niet heel erg fijn uitzien , maar het is wel spectaculair in ieder geval. De kring waar ik geweest ben liep ook zon paard tussen , daarvan wist je gelijk al dat het hele hoge ogen zou gaan gooien. Die heeft uiteindelijk ook gewonnen.
Fancy galoppeerd ook graag groot , alleen die duikt wel met al haar kracht helemaal naar voren dus ziet er allemaal niet zo fanatisch uit. En kleine ik heeft nog niet de handigheid/kracht om dat op te lossen.
O dan was het een andere misschien een weekendje weg? Ach dat blijft gissen.
Gister heel fijn les gereden. Ik was zelf al begonnen met wat travers mee te nemen en stiekem al een keer een appuyement meegenomen. Gister nog even laten zien tijdens les en zag er goed uit. Dus kunnen we verder borduren. Zaterdag weer opgegeven voor een crosstraining, ik hoop dat het nu wel doorgaan. De vorige keer was het afgelast omdat er zo slecht weer voorspeld was en de bodem bevroren was.
Aah gaaf vibadu !! Crossen is zo gaaf ! Mis dat nu wel. hopen dat het door gaat idd ! En knap dat je dat allemaal al mee pakt heb je weer wat idd om verder mee te gaan dat is altijd wel fijn !
En klopt essie volgens mij zit jij dan ook in kring berkel ijssel ?
Moniek, het losrijden ziet er goed uit! Ik vond ook wel dat je eruit sprong tussen al die paarden die los reden, ja en dan zie je dat paard MEGA galloperen.... Als ik zulke mensen zie losrijden wordt ik zelf gewoon zenuwachtig.
Gaaf paard joh essie, wat is de stokmaat? Hij oogt wel groot! Ben benieuwd hoe hij wordt. Ben altijd wel fan van Uphill afstammelingen, fijn karakter.
Hoeveel graden vriest het bij jullie? Het is hier max. -3 overdag, alles is droog gevroren, dus ook geen sneeuw. M'n paard houd het prima uit, maar ik zelf met m'n dooie vingers helaas niet... Ik heb zelf geleerd dat paarden het beste functioneren tussen -5 en 10 graden (mits hij/zij niet geschoren is)
Haha uphill schijnt ze toch niet zo groot te geven... maarja die dan van mij is ook een uphill maar die is mooi 1.80 en toen ik haar kocht hebben ze haar gemeten op 1.70 dus is ze nog een behoorlijk eindje gegroeid. Bereid je maar voor hahaha
Ben vandaag amper buiten geweest maar volgens mij was het hier -1 met een zonnetje dus is best te doen. Ik hou helemaal niet van die kou brrrrrr
__PrinCes
Geplaatst: 17-01-17 23:14
Hier was het ook maximaal -1 maar wel zonnig! Ach van veel stallen uitmesten krijg je het vanzelf warm
1.68 is al aardig flink essie_blue! Maar hij oogt niet kolossaal! Ik vind 1.60 groot zat om te sturen
Thedutchess, wat lief dat je dat zegt waar stond jij dan ik wist helemaal niet dat jij er was , nee daar heb ik gelukkig geen last van dat ik me laat imponeren door zon paard
Nou wij wonen officiële in het enigste plekje van nl waar geen sneeuw ligt geloof ik de omliggende steden bij ons hebben nu ook sneeuw alleen bij ons het dorp niet. En ik wil zo graag sneeuwfotos