Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) , je ziet ook degene die gewonnen heeft .. zon ruig dier, wel een enorme galop misschien te groot in mijn ogen.
in de L/M al paarden die zowat in passage lopen, hele spectaculaire beesten. Zal op de regio volgende week al wel helemaal feest zijn.
kon mezelf nog net tegenhouden om mijn mond open te doen.. Dus ik zou dat wel graag eens wat meer zien bij ons
die was van de zomer nl kampioen in de L1.
dus ziet er allemaal niet zo fanatisch uit. En kleine ik heeft nog niet de handigheid/kracht om dat op te lossen.
misschien een weekendje weg?
Ach dat blijft gissen.
hopen dat het door gaat idd ! En knap dat je dat allemaal al mee pakt heb je weer wat idd om verder mee te gaan dat is altijd wel fijn !
hij is rond de 1.68! Voor mij wel goed aan de maat, ben paarden van rond de 1.60 gewend haha!
waar stond jij dan ik wist helemaal niet dat jij er was , nee daar heb ik gelukkig geen last van dat ik me laat imponeren door zon paard
de omliggende steden bij ons hebben nu ook sneeuw alleen bij ons het dorp niet. En ik wil zo graag sneeuwfotos