Zit de fokker van Vivaldi hier nog ergens in dit topic?
Natuurlijk ben ik er nog! Lees nog steeds met zeer veel interesse jullie verhalen Wat een knappe Vivaldi heb je daar zeg! Heel m'n dag is weer goed als ik zoiets zie
Vandaag met Jazzy naar de DA geweest om te scopen, controle of alles goed was. En de hele luchtpijp was brandschoon, ben er heel blij mee. Mag weer voorzichtig beginnen met stapwerk en en dan rustig weer opbouwen.
Toen ik aankwam stond er een jaarling op de wasplaats, vloer onder het bloed. Had met z' achterbeen tussen de deur gezeten en de buigpees was doorgesneden. Bloed kwam er in een straaltje uit. Toen ze Jazzy gingen scopen zou die geopereerd worden, maar het zag er somber uit. Kan gelukkig goed egen bloed, maar was blij dat ik m'n kids niet had meegenomen
mienetje
Geplaatst: 23-01-12 19:36
Fijn dat je weer mag beginnen Setteli! Wel naar van de jaarling!!
Ik heb trouwens sinds 2 weken weer een nieuw paard erbij, een Oscar
Fijn Setteli al was het kliniekbezoek door de jaarling een niet zo fijn moment denk ik.. sneu zeg. Gefeliciteerd Mienetje, foto?
Onze Valeron ruin vandaag te koop gezet. Zoonlief heeft weinig tijd en zijn hart verpand aan zijn Jazz merrie dus het was al snel duidelijk dat die moest blijven.
Etoile begint trouwens mooi te groeien, ze begint echt wat uit te botten zeg maar. Zodra het dikke wintervachtje eraf is weer eens mooie foto's maken maar nu is het net een beertje .