Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Evita_3 schreef:Top Jesss_amigo! Wat voor bril heb jij nou op? Lijkt wel of je 1 donkerglas hebt.
Indoctro geeft over het algemeen nuchtere karakters Bellerise. Maar een veulen krijgt natuurlijk ook een hoop mee van mams
[SPR-ITP] Amigo bewijst zich wederom als super springpaard! 
Ondanks het springtalent van zijn opa (en papa) heeft hij ook genoeg talent om door te gaan als dressuurpaard! Erg leuk!
Hadden wel meteen aquatraining erbij hihi en gelukkig heeft meneer niet echt watervrees. darkadia schreef:@Jesss_amigo Ja ik ben er ook heel blij mee. Al was ie nu iets te goed gevloedHadden wel meteen aquatraining erbij hihi en gelukkig heeft meneer niet echt watervrees.
Gaaf zadel! Merk/type? En had je hiervoor al springzadel ook? Wij vooralsnog geen ambitie voor het hogere werk (ook ivm bokvoet van meneer), maar toch zou ik wel een keer met springzadel nog willen springen, ivm meer steun. Heb nu vzh.
We zaten echt op een piekmoment net voordat dit gebeurde. Laten we hopen op een wonder 

ze had die dag wat een brul bui 

dus dat zie je nog wel iets aan de broek. Maar ben ook wel toe aan een nieuwe
goed excuus haha.
en voor de andere is het vast ook wel goed om misschien te leren wat simpeler te springen. Zij springt graag wat te hoog met het risico dat ze haar overspringt en met haar grote lijf moet ze wel wat meer tijd hebben anders ben ik ook bang op blessures. Ach ze zijn 5 jaar hebben nog alle tijd