) niet meer gepost..Zidane doet het erg goed, momenteel starten we in het Zzzwaar! Ik heb het hier al eerder gepost maar volgens Daan zijn balken paardetendemonsters
dus nee hier geen springtalent Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
We zijn de laatste tijd veel in het bos te vinden, omdat ik haar op meer plekken wil hebben dan alleen thuis, en zonder trailer + auto moet je wat he. Gelukkig is het naar een manege 20min stappen. ik ga daar met haar extra activiteiten meepakken zoals springlesjes, FNRS wedstrijdjes e.d. en als we meer "wedstrijdervaring" hebben dan hopelijk een startpas ! En thuis het serieuze werk, manege voor erbij. Alleen dat kan ook wanneer het weer wat langer licht word.
Updates worden geplaatst
) maar een B-parcoursje en cross loopt ze met gemak door

Bloed laten trekken en daar kwam ook vanalles uit. Ze krijgt nu een dikke week medicatie (op basis van kruiden - noem je dat dan ook medicatie?
) en vettige korrels en het gaat steeds beter van haar - het is terug Lady die ik ken. Afgelopen zaterdag naar een clinic geweest van Da nielle He ijkoop en ze ging SUPER!
Dan ielle was enorm enthousiast over haar galop, hehe. Hopelijk zijn we nu terug vertrokken!
verder rijden we vooral voor de fun en ervaring. Denk niet dat wij zo hoog gaan rijden haha!