Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
smeetjoew schreef:Thanks!
Ik vond 'm onwijs braaf, het was echt een mega vuurdoop voor 'm op zo'n terrein en het waaide en regende ook nog best hard.. Dit was (buiten een keer meegeweest te zijn naar les) tevens de eerste keer op vreemd terrein, dus ik vond 'm ontzettend braaf. Hij was natuurlijk wel erg kijkerig, maar geen rare dingen.
En hij had wel spanning ja, doordat er bij ons groepje net alle shetlanders werden weggejaagd en dat was zo ongelooflijk spannend dat we allebei niet verder kwamen dan de eerste helft van de baan, hierdoor hebben we bijna alleen maar op de grote volte gereden... Dat was wel echt jammer. En hij sloot zich hierdoor ook een beetje voor me af. Dus voor de halve finale ga ik nog vaak op vreemd terrein oefenen haha.
Arielle_ schreef:Op ander terrein moet nog maar blijken, maar tot nu toe is de mijne zooo braaf. Weekje rust gehad, stap zo weer op zonder te longeren haha.
rockey schreef:klinkt wel erg explosief hihi geef je iets van magnesium? dat wil ook wel eens wat helpen.
dit is in meerle, bij veronique andre de la porte. echt top! en maar kleine 25 minuten rijden voor ons!