Wynton nakomelingen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Vulina

Re: Wynton nakomelingen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 11:35

Langer worden ze niet meer. Breder en hoger nog wel.
Een paard groeit door totdat ze 8 jaar zijn. De ene wat meer dan de andere..

meredith

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 11:09

smeetjoew ;2x gefeliciteerd *\o/*

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 19:54

Dubbel gefeliciteerd inderdaad Esmee!

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 21:57

Bedankt! Superleuk :D
Enton liet zich ook echt alles behalve goed zien, dus extra leuk dat 'ie alsnog genoeg overhield om door te mogen :D Was echt onwijsss blij!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 23:52

Ziet er weer super uit zeg!! Gefeliciteerd, op naar de volgende ronde :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 08:38

Cool dat je door bent! Was ie braaf?
Hij liep niet echt geweldig begrijp ik? Was hij gespannen?

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 10:34

Thanks!

Ik vond 'm onwijs braaf, het was echt een mega vuurdoop voor 'm op zo'n terrein en het waaide en regende ook nog best hard.. Dit was (buiten een keer meegeweest te zijn naar les) tevens de eerste keer op vreemd terrein, dus ik vond 'm ontzettend braaf. Hij was natuurlijk wel erg kijkerig, maar geen rare dingen.
En hij had wel spanning ja, doordat er bij ons groepje net alle shetlanders werden weggejaagd en dat was zo ongelooflijk spannend dat we allebei niet verder kwamen dan de eerste helft van de baan, hierdoor hebben we bijna alleen maar op de grote volte gereden... Dat was wel echt jammer. En hij sloot zich hierdoor ook een beetje voor me af. Dus voor de halve finale ga ik nog vaak op vreemd terrein oefenen haha.

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 11:10

Netjes hoor! Ik vind dat hij ook zo'n geweldig mooi hoofd heeft! Gefeliciteerd!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 12:45

smeetjoew schreef:
Thanks!

Ik vond 'm onwijs braaf, het was echt een mega vuurdoop voor 'm op zo'n terrein en het waaide en regende ook nog best hard.. Dit was (buiten een keer meegeweest te zijn naar les) tevens de eerste keer op vreemd terrein, dus ik vond 'm ontzettend braaf. Hij was natuurlijk wel erg kijkerig, maar geen rare dingen.
En hij had wel spanning ja, doordat er bij ons groepje net alle shetlanders werden weggejaagd en dat was zo ongelooflijk spannend dat we allebei niet verder kwamen dan de eerste helft van de baan, hierdoor hebben we bijna alleen maar op de grote volte gereden... Dat was wel echt jammer. En hij sloot zich hierdoor ook een beetje voor me af. Dus voor de halve finale ga ik nog vaak op vreemd terrein oefenen haha.

:')
Nou ik wil niet weten wat Emma dan gedaan had. :')

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 13:08

ahaha nou als ik dit een halfjaar eerder had gedaan, dan was ik ook geheid gaan zandhappen, maar hij is echt een stuk volwassener in z'n kop geworden de laatste paar maanden!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 16:37

smeetjoew schreef:
ahaha nou als ik dit een halfjaar eerder had gedaan, dan was ik ook geheid gaan zandhappen, maar hij is echt een stuk volwassener in z'n kop geworden de laatste paar maanden!

Aah dus er is hoop. :')

joep_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 20:43

Superleuk om alle ervaringen van jullie nakomelingen van wynton te lezen! Zelf ga ik midden augustus op mijn Wynton nakomeling rijden ( First Jewel B) ben erg benieuwd!! ( voor filmpjes kan je bij youtube intypen: First Jewel B) Ze was toen ze een maandje geleden op stal stond SUPER lief, kon er al van allerlei dingen mee doen, terwijl ze niks gewend is. Ze word nu keurings klaar gemaakt, daarna word ze zadelmak gemaakt! :D

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 20:52

Op ander terrein moet nog maar blijken, maar tot nu toe is de mijne zooo braaf. Weekje rust gehad, stap zo weer op zonder te longeren haha.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 08:33

Arielle_ schreef:
Op ander terrein moet nog maar blijken, maar tot nu toe is de mijne zooo braaf. Weekje rust gehad, stap zo weer op zonder te longeren haha.

Echt? Dat is wel heel braaf. Die van mij staat nu al 2 weken stil vanwege een wondje aan haar been, werd einschuss dus mega dik. Nu ben ik sinds 2 dagen heel rustig aan het longeren om te kijken hoe het been zich houdt.
Geen idee wanneer ik er weer op ga. Ik hoop eind deze week als het been dun blijft. En als ze goed moe is en heel relaxed. Oh ja en als het niet te hard waait. :')

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 09:11

gefeliciteerd esmee!! topper!!

fijn dat ze zo braaf zijn! bij dob beginnen de hormonen juist weer wat op te spelen, met t lekkere weer afgelopen week -O- haha maar dat zal er denk ik altijd wel in blijven zitten bij hem.

mijn wynton is lekker aan t zwemmen! *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 09:14

Haha Dob aan het zwemmen! Waarom is dat? Gewoon als training erbij? Hij heeft geen blessures toch? Zal wel wat kosten. :)

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 09:14

Jaa coolie Maud! Echt sjiek de friemel dat 'ie lekker drie weken kan zwemmen!

En super dat die van jou zo braaf is Arielle, houden zo :D
En Emma blijft een snelle jelle dus haha.. ach ergens zal het wel goedkomen toch?
Bij die van mij heb ik nu ook dat ik 'm uit zn hok kan trekken en gewoon kan gaan rijden zonder gedoe, da's wel fijn haha.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 09:15

ik ga met vakantie :)

hij heeft al eens 2 maanden in het zwembad gestaan als 3 jarige, en hij is daar zoo fijn uitgekomen, dat ik het nu ook wel weer wilde.

lekker iedere dag halve dag op de wei en 6 dagen in de week zwemmen.
heeft hij toch wat vakantie, maar toch blijft hij mooi in conditie en bespiering.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 09:23

Zo dat is nog eens relaxed op vakantie gaan. :D
Waar is dit?

Ja Emma blijft zo vlug en ril op haar lijf. Had haar met de hitte paar dagen geen deken op gehad. Ik deed daarna de deken weer op en ze kneep helemaal haar staart erop en rugje bol, helemaal flippie de eerste 10 minuten. :')
Je snapt dat ik er niet zomaar op ga zitten na paar weken stilstaan. :') Ik longeer sowieso altijd nog voor ik er op ga. Anders spant en knijpt ze ook nog zo.
Ga het wel zien, eerst dat been helemaal oke. Dan zie ik wel wanneer ik er weer op ga.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 09:25

klinkt wel erg explosief hihi geef je iets van magnesium? dat wil ook wel eens wat helpen.

dit is in meerle, bij veronique andre de la porte. echt top! en maar kleine 25 minuten rijden voor ons!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 12:12

rockey schreef:
klinkt wel erg explosief hihi geef je iets van magnesium? dat wil ook wel eens wat helpen.

dit is in meerle, bij veronique andre de la porte. echt top! en maar kleine 25 minuten rijden voor ons!

Ah ja Veronique ken ik wel.

Ik geef al magnesium maar dat werkt niet. :')
Vraag me af er sowieso iets werkt.

gblover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 20:12

Dat vind ik nu eens fantastisch dat zwemmen. Inderdaad een prima idee voor tijdens verlof of examenperiode van mn dochter (s).

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 20:30

Suzanne F. schreef:
Ah ja Veronique ken ik wel.

Ik geef al magnesium maar dat werkt niet. :')
Vraag me af er sowieso iets werkt.

:))

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 08:09

Dat is Veronique ook op de foto's of niet? Ik heb haar al jaren niet meer gezien. Ze deed toen een pilotenopleiding in Belgie ofzo.
Ze reed met een vos, Warlock dacht ik.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 08:22

smeetjoew schreef:
:))

Lach je me nou uit? -O-
:P