Nakomeling Krack C

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

R_emkee

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 15:03

Hee meiden ik heb even niet meegelezen was namelijk ziek bah bah...

Maar zag mooie foto,s voorbij komen van de sneeuw :D gaaf !! Ik hebnog niet echt foto's gemaakt moet ik even een x de tijd voor nemen.

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 16:47

Weer een beetje beter remke?

Paarden doen af en toe de meest rare dingen haha. Fancy eet de mandarijnen schil ook gewoon op.. jakkie! Banaan is ze overigens ook gewoon gek op.

Ik ben vooral benieuwd of met die zouten die bult daadwerkelijk "op gaat lossen"

En die dominantie kwam vandaag toch wel weer naar boven met rijden... als ze dan iets niet wil kan je echt op je kop gaan staan. Poehh kon haar wel wat aan doen. Er word gezegd ik op zo'n moment best militair streng op mag treden , maar als er allemaal mensen langs de bak staan voor een wedstrijd vind ik dat niet fijn. Zullen ze wel niet denken... haha

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 17:56

Oh oohw hihi wat deed ze wel goed dan? :p altijd maar positief bekijken en jaa idd streng optreden met andere mensen erbij is toch lastig idd

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 18:48

Nou de rem werkte goed :') ook op momenten dat het niet moest hahaha. En het wijken gaat wel steeds netter , mits niet ineens afgesneden door een ander. En fancy blijft gewoon een merrie... als ik eenmaal 2x flink op de rem moet omdat anderen niet uitkijken waar ze rijden dan is het kwaad al geschied.

Probeer ook altijd wel een positief element te vinden hoor. Zeker niet alleen negatief maar kon vandaag ook gewoon niet lekker proberen me probleem op te lossen omdat het vrij rijden en losrijden voor de wedstrijd in een bak was, het was dus flink druk en chaotisch. Wilde eigenlijk de buitenbak pakken vandaag ,maar helaas had het smorgens flink gehageld en had dat precies voor een ijsdekentje gezorgd. Dus wilde het risico tot glijden niet nemen.

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 19:39

Vandaag de kring gereden , Het was erg spannend met schuivend ijs dat van het dak ging hahaha.. in de bak van de eerste proef hadden ze op de korte zijde een spiegelwand, dat was ook errug spannend haha
Maar toch wel gewoon Mn proef kunnen rijden met spanning ;)
Uiteindelijk 5e en 2e geworden van de 19 starts ...nu is het wachten op mail of we door zijn ;)

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 19:45

Dat zijn nette resultaten moniek! Jammer van de spanning maar toch ook wel knap dat hij zo braaf bleef met het schuivend ijs. Duimen dat jullie door zijn!

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 19:52

Hahah ja sharkjj dat is wel te herkennen met mijn vorige merrie :P met de krackjes nog geen idee ;) maar zoo fijn als andere opletten ..... wel fijn dat wijken steeds beter gaat ;)

Aah dat is wel iets balen moniek maar je resultaat is zeker niet slecht! knap gedaan ondanks de spanning idd.

Jeska2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 20:41

Oh Moniek wat goed!! Hier ook schuivend ijs en zelfs de oudere ervaren paardjes vonden het spannend, dus super knap gedaan. Zelf ook een goed gevoel?

Haha Sharkj ja dat herken ik wel, als andere aan de kant staan hou je daar toch meer rekening mee.. zou eigenlijk niet moeten he, maarja!

Morgen komt de osteopaat voor Gina ben erg benieuwd of en wat eruit komt want ze heeft steeds meer moeite met de worteloefeningetjes B-) :\

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 21:15

Super Moniek!

Hier geen schuivens ijs maar een irritante bak om in te rijden. Het was 1 20x40 bak met een schot over de b-e lijn zeg maar. Je kon er nog wel doorheen om een rondje te rijden. 1e proef erg lekker gereden! Waren wel wat foutjes maar oke. Had 206.5 punt en een 9 voor mn middendraf :D en een 4e prijs. 2e proef heb ik haar met losrijden een paar keer op de rem moeten zetten omdat een ander dat niet deed dus ze was (terecht) heel boos. Eer dat ik mocht beginnen duurde ook heel lang en stap is niet haar sterkste kant omdat ze zo heet is af en toe. Veel te veel spanning, teveel ontploffingen waardoor we maar 170.5 punt hadden (geheel terecht)
Ik zal even kijken of ik mn proefjes kan uploaden. Ik zet ze niet op internet maar wil ze best in een pb sturen.

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 21:21

Dat is heel vervelend vibabu! Ik zei het toevallig een paar post terug dat dat zo vervelend is. Maar het is nog vervelender als daardoor je 2e proef naar de knoppen is. Gelukkig de eerste proef wel lekker kunnen rijden!

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-17 21:28

Wat super zonde Vibabu .. super irritant idd die mensen die gewoon maar door denderen .. je eerste proef super gereden zeg .. daardoor extra zuur van je 2e . Mijn punten waren 201,5 en 203 .

Jeska , ik vond in Mn eerste proef dat ik slecht zn aandacht bij mij kon houden , maar goed de jury zei dat ze niet kon zien dat hij veel spanning had .. dan moet ik me daar maar aan vasthouden dat het beeld kennelijk anders is ;)

Theduchess

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 00:08

Ik had vorig weekend wedstrijd gereden en 184,5 en 187,5 gereden, geheel terecht. Had eigenlijk geen winstpunten verwacht. Want zoals de meeste kracks zijn, liep mijn merrie weer eens totaal onder me uit. (Ik rijd L1) slangenvolte was in 2 sec voorbij zo snel gingen we en ik raakte haar totaal kwijt met de uitgestrekte draf en om haar vervolgends terug te nemen in de hoek en gelijk afwenden bij de A en wijken ging dus ook niet zo best maarja... Mijn dame heeft zoveel energie dat ik haar soms 2 keer per dag rijd als ik de tijd heb. En dan niet 2 keer intensief hoor. Hopen dat volgend weekend de zenuwen me niet weer overnemen en dat mevrouw niet onder me uit rent!

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 00:21

Nette punten Moniek ondanks die spannende ijsschuivers :j wel poedersuiker is dat zeg die schuivende ijsplaten.. je zou maar een paard hebben die het niet aan kan, dan ben je mooi de pineut want dat geeft echt wel flinke herrie :=

Vibabu eerste proef netjes toch! Beetje jammer van je 2e proef vooral als het door anderen komt.. sommige mensen hebben gewoon geen fatsoen tijdens het inrijden. Inrijden vond ik altijd het ergste van heel de wedstrijd omdat ik wel iemand ben die rekening houdt met iedereen om me heen :=

Theduchess, apart soms he toch winst terwijl je het niet verwacht en misschien wel niet had mogen hebben! Veel succes volgende week! +:)+

Qleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 13:19

Proficiat Moniek en Vibabu!! Super resultaten! en weet je al of je er bij bent?
De laatste jaren heb ik genoeg zelfzekerheid gekregen om mijn plaats op te eisen, zal niet vaak mijn voorrang afgeven maar zou ook nooit of nooit een botsing veroorzaken!!
Wat ook wel waarheid is, hoe hoger de klasse, hoe minder je mekaar in de weg rijdt! iedereen kijkt beter voor zich uit en weet waar hij of zij mee bezig is, in de minder hoge klassen heb je vaak onervaren mensen, jonge paarden,.. Niks mis mee maar ze rijden nog niet "op hun plaats" zal ik maar zeggen!
Ik weet wat je bedoelt Vibabu, de mijne is ook helemaal zijn kluts kwijt en in stressmodus als ik hem zo een paar keer moet stiltrekken!! Ik kon daar echt enorm gefrustreerd van worden :')
Ik zou de proeven wel graag zien hoor!

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 13:51

Nou mij gaat het er meer om dat ik vrees dat als er echt een botsing ontstaat ik niet meer voor mijn paard in kan staan :') wil geen ongelukken veroorzaken. Ik kan natuurlijk met ponies in de bak wel makkelijk denken ik rijd door want ben 2x zo groot.... haha. Maar het heeft fancy een tijd geduurd voordat ze comfortabel was dat er paarden langs rijden. En nog als een paard te dicht of te hard langs gaat kan ze daar best op reageren dus vrees dat als er echt 1 tegen haar aan komt dat ze wel even uit haar dak gaat. Probeer dat maar gewoon te vermijden. Het is alleen zo jammer dat er een hoop niet uitkijken of gewoon maling hebben aan de bakregels.

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 14:10

Vroeger toen ik nog met mijn pony wedstrijd reed was ik altijd de enige pony die tussen de paarden in moest rijden want bij ons in de buurt waren er verder geen M2 pony's :') dat was altijd zo waardeloos en iedereen leek altijd te denken dat zo'n ponytje met ponyruitertje toch wel aan de kant ging.. Dus werd regelmatig voor mijn sokken gereden.

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 14:25

Bij ons was de bak ook wat raar hoor met inrijden. Er stonden 2 poorten open zeg maar waardoor je de "hele" bak kon gebruiken en in het midden een groot schot. Aangezien de ander een volte reed en ik van rechts kwam denk ik dat zij me niet eens gezien heeft en zij maakte de volte groter dan dat ik dacht en er stonden nog mensen aan de zijkant. Dan moet je op een gegeven moment iets. Niemand kon er echt wat aan doen dus.

Overigens vind ik het wel slecht dat dit soort inrijmogelijkheden toegestaan is op een kampioenschap :=

Ach, voor de 3e keer L2 starten was ik erg tevreden. Nu gaan we weer lekker springen :D al vind mijn moeder dat ik ff punten voor de M1 moet halen en dan M gaan starten. Of mijn zus moet ff M1 starten en een puntje halen, dan mag ik ook :D

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 15:22

Ik zie net dat Hudson en ik overall 3e zijn geworden ( van de 20 starts ;) ) ik weet bijna zeker dat we door mogen naar de regio ;)

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 15:27

*\o/* Wat goed!

Ik zie net dat ik geen 170,5 maar 173,5 had. Scheelt toch weer :') ben overall 8e geworden (van de 19) dus geen regio voor mij gok ik :)

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 15:42

Ik ga voor je duimen Vibabu :)

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 16:24

Goed Moniek! *\o/*

Haha scheelt weer Vibabu! Wie weet zit je er toch nog bij :D

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 16:28

Haha bij ons is het juist andersom jeska.. De pony ruiters die niet uitkijken :')

Super moniek!

Jammer vibabu, maar wie weer zit je er toch nog bij.

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 17:05

Super moniek!! Knap gedaan!

Jammer vibabu, volgende keer beter!

Fly is ook door naar de Gelderse, was helaas wat discussie over wie kringkampioen was geworden, omdat de eerste 3 dezelfde punten hadden haha. Ze maakten er een beetje potje van waardoor ik een keer 1e, keer 2e en een keer 3e ben geworden. :') maar maakt me niet zoveel uit. En vandaag onze nieuwe aanwinst goedgekeurd, 4jr uphill x florestan. Heel blij mee <3

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 17:25

Top essie_blue! Wel raar dat ze er zo een potje van maken.. :=
Heb je een foto van de nieuwe?! :D

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 17:52

Dat is wel heel raar Essie , maar je bent door +:)+ top
Ben ook benieuwd naar jullie nieuwe ;)