Maar zag mooie foto,s voorbij komen van de sneeuw
gaaf !! Ik hebnog niet echt foto's gemaakt moet ik even een x de tijd voor nemen. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gaaf !! Ik hebnog niet echt foto's gemaakt moet ik even een x de tijd voor nemen.
ook op momenten dat het niet moest hahaha. En het wijken gaat wel steeds netter , mits niet ineens afgesneden door een ander. En fancy blijft gewoon een merrie... als ik eenmaal 2x flink op de rem moet omdat anderen niet uitkijken waar ze rijden dan is het kwaad al geschied.
met de krackjes nog geen idee
maar zoo fijn als andere opletten ..... wel fijn dat wijken steeds beter gaat 
en een 4e prijs. 2e proef heb ik haar met losrijden een paar keer op de rem moeten zetten omdat een ander dat niet deed dus ze was (terecht) heel boos. Eer dat ik mocht beginnen duurde ook heel lang en stap is niet haar sterkste kant omdat ze zo heet is af en toe. Veel te veel spanning, teveel ontploffingen waardoor we maar 170.5 punt hadden (geheel terecht)
wel poedersuiker is dat zeg die schuivende ijsplaten.. je zou maar een paard hebben die het niet aan kan, dan ben je mooi de pineut want dat geeft echt wel flinke herrie 

wil geen ongelukken veroorzaken. Ik kan natuurlijk met ponies in de bak wel makkelijk denken ik rijd door want ben 2x zo groot.... haha. Maar het heeft fancy een tijd geduurd voordat ze comfortabel was dat er paarden langs rijden. En nog als een paard te dicht of te hard langs gaat kan ze daar best op reageren dus vrees dat als er echt 1 tegen haar aan komt dat ze wel even uit haar dak gaat. Probeer dat maar gewoon te vermijden. Het is alleen zo jammer dat er een hoop niet uitkijken of gewoon maling hebben aan de bakregels.
dat was altijd zo waardeloos en iedereen leek altijd te denken dat zo'n ponytje met ponyruitertje toch wel aan de kant ging.. Dus werd regelmatig voor mijn sokken gereden.
al vind mijn moeder dat ik ff punten voor de M1 moet halen en dan M gaan starten. Of mijn zus moet ff M1 starten en een puntje halen, dan mag ik ook
) ik weet bijna zeker dat we door mogen naar de regio
maar maakt me niet zoveel uit. En vandaag onze nieuwe aanwinst goedgekeurd, 4jr uphill x florestan. Heel blij mee