Deze is idd ook heel knap Safrou , gaaf dat hij door is
astriidj
Geplaatst: 06-02-16 17:53
Hebben jullie Dream Boy gisteren nog live gezien? Ik kreeg echt kippenvel, zo mooi
4ever2day
Geplaatst: 06-02-16 19:08
Je bedoelt de dreamboy x jazz? Ja die heb ik ook gezien, wat een gaaf beest!
Ik heb ook HP gezien met Dreamboy, wat een super combinatie zeg! Wat een rust en ontspanning, ik had DB gezien met gerdine, maar dat was echt een brok spanning en hij kwam meerdere keren in opstand Een totaal ander beeld gisteren, heerlijk om naar te kijken!
Heb hem ook gisteren gezien super gaaf beest "geworden". Had bij het losrijden wel wat spanning en gooide daarom zijn tong over het bit . Maar hans deed hem even aan de longe uit laten bokken en daarna ging het goed.
Maar wat een gaaf paard en wat een talent. Was stiekem wel een beetje trots dat ik daar een kind van heb rondlopen
Ja dat had ik ook dries. Zijn zoon is 2e geworden in de kampioenskeuring. Niet verkeerd, maar had hem toch liever kampioen gezien :p
essie_blue
Geplaatst: 07-02-16 00:12
Wauw wat een geweldig optreden van Dream Boy en Hans Peter, zag er echt super uit. Onwijs fijn paard, zijn nakomelingen gaan ook erg fijn. Heel leuk om te zien!
Onze baby Dream Boy wordt al een echte jaarling! Een leuk filmpje van hem een tijdje terug.
Het wordt al een " echt " paard Dries ... Wat zijn je plannen ? Weet je al of hij voor de keuring gaat ?
dries
Geplaatst: 14-03-16 07:49
moniek21 schreef:
Het wordt al een " echt " paard Dries ... Wat zijn je plannen ? Weet je al of hij voor de keuring gaat ?
Nee hij gaat niet naar de keuring. Wil hem toch zelf houden dus dan heeft het weinig meerwaarde. Word straks gewoon zadelmak gemaakt daar en gecastreerd en dan komt hij lekker terug bij zijn mama.
astriidj
Geplaatst: 14-03-16 08:57
Wat een knapperd Hier duurt het hopelijk niet al te lang meer, over 2 weken is ze uitgerekend!
dries
Geplaatst: 14-03-16 11:31
astriidj schreef:
Wat een knapperd Hier duurt het hopelijk niet al te lang meer, over 2 weken is ze uitgerekend!