Het is een Gribaldi x Rossini http://www.horsetelex.nl//horses/pedigree/215954 de link van paardenfokken! ik ben ook echt zeer benieuwd nu al terwijl het er nog niet 100% in zit haha KWPN vond het ook een goede combinatie dus ja denk dat die wel een goed idee kunnen geven
Word het het eerste charmeur veulen van jou merrie? of toevallig al een ander ben namelijk wel benieuwd wat er al is in deze combi
Helaas voor mij, weer niet gelukt, wel heel mooi hengstig nu, en de baarmoeder is mooi schoon. Dat is dus heel gunstig voor de aankomende keer, deze week. Onze andere merrie was wel drachtig gescand vandaag, alleen niet van Charmeur.
Leuk nog een Gribaldi met Charmeur, dat zijn idd mooie combi's.
Mauve7
Geplaatst: 22-04-13 14:24
Jammer ullaatje. Maar als de merrie er nu goed voor staat, samen met een beetje zon, dan komt het vast goed! In ieder geval wel gefeliciteerd met de andere merrie, je bent op de helft .
Heb je gelijk in hoor Peet, En ze houden deze week best mooi weer. Ze staan bij mij met dit weer al gewoon hele dagen op de wei, er staat toch niets op, dus heel dik zullen ze er niet van worden.
Tooske
Geplaatst: 22-04-13 22:49
Spannend de merries die nu weer gedekt worden succes allemaal. Ik dek dit jaar niet dus de mijne word zo vast ook weer lekker hengstig pffff. Super hoor Sjarett dat je jouwe drachtig is en nu wachten...
Nog 1 fotootje hij doet het goed en Utica ook geweldig!
Gisteravond een hengstveulen geboren. Zwart met een klein sterretje en een ieneminie snepje en een wit voetje achter. Hij lijkt veel op zijn voller broer van 2 jaar geleden. Foto's komen snel.
ik wil ook een zwarte of een bruine charmeur haha ben jaloers wat een plaatje!! onze merrie heeft heel weinig aftekening dus ik hoop op een bruin veulen met 4 witte voetjes en een mooi blesje! onze merrie moet vrijdag drachtig gescand worden dus ik hoop het zo