Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
stap en galop zijn zn beste gangen idd .. die draf komt wel
maar verder toppie lekker doortrainen en het komt allemaal goed !
heeft nog een watje in het gat zitten maar hij loopt weer goed

maar hier beperkt het zich wederom tot vieze natte koude regen/hagel die niet blijft liggen en een hoop storm. Heb serieus 1 sneeuwfoto van mijn paard uit het eerste jaar in een bagger paddock met een klein laagje sneeuw (telefoon kwaliteit haha)
ze vind zichzelf ook heel goed 

Er is ook aan het licht gekomen dat ze iedereen wel tolereert maar wel degelijk heel selectief is in wie ze wel en niet mot. (Zowel mens en paard) Ook niet iedereen kan haar rijden , wel op haar zitten , maar echt rijden is een ander verhaal.
ik weet ook nog steeds niet wat ik wel en niet geloof. Weet alleen wel dat er veel rake feiten uit voort kwamen. Een hoop wist ik al omdat het natuurlijk mijn paard is , maar heb die man 0,0 informatie gegeven en hij wist het me wel te vertellen. Af en toe een verrassend element ertussen maar heb wel alles gehoord wat ik wilde horen.
ja het zadelmak krijgen van mijn paard. Maar verder gaat deze weg een stuk moeilijker als gepland. Maar ik heb een grote lummel volgens de instructies en dat kost gewoon zwaar veel moeite. We gaan gewoon door haha.
echt grappig om te zien hoor.. Maar ik geef mij paard eigenlijk nooit opzettelijk menselijk eten en ook geen snoepjes, alleen als ik rijd.. Heb geen idee wat hij wel of niet lekker vindt..