Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) dus hij heeft een mooie nieuwe. Kan hem overal heerlijk aanraken en aaien, alles behalve verlegen of bangig, maar ook niet opdringerig. Ook heel braaf met meelopen aan het halster en met halstertje omdoen. Hopelijk blijft het zo'n lekkere knuffel!

met Hudson gaat het goed hij doet het super, brullen is helemaal over en voelt zich nu ook ruin
van het weekend had ik hem even 3 min wat meer op het achterbeen gezet om te kijken hoe hij zou reageren.. Hij werd erg vlug en trok goed aan achter .. Dus dat beloofd wat.

Debbie1906 schreef:Beste Dream Boy fans,
Ik wilde hier even een vraag droppen. Volgend jaar wil ik een Obelisk x Glennridge x No Ski XX merrie laten dekken. En hoogstwaarschijnlijk door de hengst Dream Boy
Sterke punten van de merrie zijn:
- Souplesse en ruimte in haar beweging
- Langgelijnd
- Stokmaat (1.72m)
Verbeterpunten zijn:
- iets neerwaarts gebouwd
- iets weke rug
- lang achterbeen
- afdruk en kracht in de beweging
Zelf denk ik dat Dream Boy de verbeterpunten kan compenseren. Waar ik benieuwd naar ben, is hoe jullie daar over denken. Graag reactie en alvast bedankt!
Debbie1906 schreef:Beste Dream Boy fans,
Ik wilde hier even een vraag droppen. Volgend jaar wil ik een Obelisk x Glennridge x No Ski XX merrie laten dekken. En hoogstwaarschijnlijk door de hengst Dream Boy
Sterke punten van de merrie zijn:
- Souplesse en ruimte in haar beweging
- Langgelijnd
- Stokmaat (1.72m)
Verbeterpunten zijn:
- iets neerwaarts gebouwd
- iets weke rug
- lang achterbeen
- afdruk en kracht in de beweging
Zelf denk ik dat Dream Boy de verbeterpunten kan compenseren. Waar ik benieuwd naar ben, is hoe jullie daar over denken. Graag reactie en alvast bedankt!
)