Ik had het helaas zelf niet door dat er een hengst rondliep, het was dat er nog mensen aan het klagen waren dat mijn frank viel (na mijn proef
). Regumate gaf ik vroeger aan mijn ander paard, maar dat is inderdaad kostelijk... En vooral, omdat ze het meestal niet zooooo erg heeft, vind ik het dom om bij te geven. Maar mocht ze toch nog eens zo heftig reageren, zoek ik toch een oplossing hoe ik dit beter kan oplossen. Want pfff, ze heeft mij serieus laten werken....
Nog één wedstrijd te gaan en daarna provinciaal. Ach, ik ga gewoon opnieuw zonder verwachtingen, want zoals al eerder bleek, het kan altijd mis gaan
De leverancier blijft echter voet bij stuk houden dat ze wel goed zand hebben geleverd ondanks dat uit onderzoek van NOC NSF / Kiwa is gebleken dat het niet aan de certificaatnorm voldoet... Advocaat gaat er nu mee aan de slag...

we zitten wel mooi op schema ze is nu zes en ze maakt haar wissels al heel goed de zijgangen enzo gaan ook heel goed. ze begint heel mooi te verzamelen en netjes te dragen dat vindt ze nog wel wat moeilijk om dan ook goed in balans te blijven zeker met zo een klungel er bovenop. Maar we gaan ervoor en we zullen wel zien waar we eindigen! 
Maar het is alvast een beetje troost dat ze echt als een prinsesje behandeld wordt! 
Ik ga je topic volgen!
Merries hè