Ik heb dat probleem echt nooit gehad. Empaier weet volgens mij niet eens wat het is. Tenzij ik zijn kin wil scheren hahaha. Ik mag hem helemaal scheren maar zijn kin. Een goeie bok kan hij wel weg geven en soms krijg ik wel een kleine rodeo, maar er is eigenlijk altijd wel een aanleiding voor (vind hij in ieder geval). Echt staken heeft hij gelukkig nooit gedaan tot zo ver! Ik zou er een kind van 3 op durven zetten eigenlijk...
Maar wil ik er wat uit krijgen moet ik wel gewoon consequent zijn anders sjouwt ie gewoon op zijn manier een rondje 
Tjone collendoorn! Krijgt nog een staartje dus. Hopelijk komt ie er snel bovenop!
Empi leek weer helemaal in orde maandag, dus vandaag er weer op gekropen en hij deed het niet eens zo slecht. Maar 20 minuutjes gereden, maar het voelde wel oke. Ik zit zelf echt te klooien met rechtrichten.
Iemand tips? Ik ben rechts te streng. Maar als ik links er goed bij pak loopt hij helemaal scheef naar links en neemt de teugel ook niet echt aan. Als ik dat vol blijf houden word het wel iets beter, maar ik blijf rechts gewoon meer druk houden.